Portada Lliteratura Cultura pon en marcha la cuarta edición del premiu de poesía ‘Emilio Alarcos’

Cultura pon en marcha la cuarta edición del premiu de poesía ‘Emilio Alarcos’

by asturnet

Quince mil euros pal meyor poemariu. La Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu pon en marcha la cuarta edición del Premiu de poesía ‘Emilio Alarcos’, instauráu pol Gobiernu asturianu n’alcordanza del llingüista homónimu y qu’en 2004 correspondió-y al actor y escritor madrilanu Enrique García Trinidad.

Los autores que quieran optar al galardón, ún de los meyores dotaos económicamente de cuantos se convoquen n’Asturies, deberán unviar antes del 31 de marzu una obra inédita en llingua castellana, non premiada n’otros concursos y con una estensión mínima de 500 versos.

El trabayu ha presentase baxo seudónimu y con tres copies, amás del orixinal, nel rexistru de la Conseyería de Cultura, allugáu na plaza’l Sol d’Uviéu. Un xuráu cualificáu sedrá’l que decida quién ye’l merecedor del IV Premiu ‘Emilio Alarcos’, que na edición del añu pasáu distinguió al poemariu ‘Sin noticias de Gato de Ursaria’ ente les 115 obres que se presentaron a concursu.

El xuráu valoró la obra presentada por García Trinidad (Madrid, 1950) n’atención a la so capacidá pa divertir ya ironizar dende l’inxeniu y la imaxinación. Nesti sen, el presidente’l xuráu, el poeta Ángel González, eloxó’l poemariu ganador y refirióse a la obra vencedora como una bona amuesa de sentíu l’humor y llinguaxe novedosu, propia d’un autor orixinal.

Tamién te podria gustar