Cultura entamará en setiembre les obres pa meyorar los servicios esteriores del Muséu’l Xurásicu

19 xunetu 03:05 2004 Imprimir

El Muséu’l Xurásicu d’Asturies medrará a partir de setiembre. El Gobiernu’l Principáu, al traviés de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu, entamará na seronda les obres pa meyorar l’entornu esterior del equipamientu cola construcción d’una cafetería una zona de xuegos infantiles y un puntu d’interpretación del paisaxe que s’acollumbra dende la rasa de San Telmo, en Colunga, onde ta allugáu el muséu.

Cultura da asina un pasu más na promoción del equipamientu museísticu del oriente d’Asturies, que con una media de mil visites diaries y a puntu de cumplir cuatro meses de vida afítase como ún de los museos con más ‘tirón’ ente’l públicu.

P’aprovechar y rentabilizar esa alta demanda, l’actuación prevista nel entornu esterior del centru enmárcase nun plan más ampliu de dinamización del Muséu’l Xurásicu, nel que según la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, interésense 36 inversores privaos y que prevé la construcción d’un parque temáticu sobro mitoloxía asturiana, un hotel con balneariu y una estación turística.

Migoya inaguró esta mañana nel muséu asitiáu en Colunga una esposición promocional d’Asturies como destín turísticu que s’organiza nuna superficie de 300 metros cuadraos y na que s’ufre información sobro gestronomía, artesanía, etnografía y xeografía’l Principáu.

El Gobiernu autonómicu prevé entamar na prósima seronda una campaña específica de promoción del Muséu’l Xurásicu nes comunidaes vecines de Castiella y Lleón, Galicia y Cantabria p’atrayer al equipamientu visitantes de les auronomíes vecines.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...