Portada Sociedá Cultura destina cincuenta mil euros al fomentu de produciones musicales y cinematográfiques

Cultura destina cincuenta mil euros al fomentu de produciones musicales y cinematográfiques

by asturnet

La Conseyería de Cultura destina 30.000 euros pa la promoción de la música n’asturianu al través de subvenciones a la edición fonográfica y 20.000 euros empobinaos a la produccion d’actividaes cinematográfiques. La convocatoria vien a sumase a les publicaes estos últimos díes nel campu de la creación en castellano y de la lliteratura en llingua asturiana y gallegu-asturianu.

Les ayudes a la edición fonográfica destínense a proyectos musicales nos que la presencia del asturianu o del gallegu-asturianu seya d’a lo menos un 80% nes pieces rexistraes y nos que se valorará la calidá artística, interés cultural y social, y la corrección llingüística de los testos. Pa estes actividaes el total consignáu nos presupuestos de la Conseyería ye de trenta mil euros.

Tocante a les ayudes económiques dirixíes a particulares y asociaciones ensin ánimu de lucru pa la realización d’actividaes cinematográfiques y de videu, de calter creativu, valoraránse los proyectos teniendo en cuenta l’usu vehicularde la llingua en tola obra y na so presentación esterna, amás de la so correción idiomática, calidá artística y interés social. Queden escluyíes d’esta llinia d’ayudes les producciones que nun incorporen a costa fecha l’usu predominante de la llingua o que contengan únicamente música, como nel casu de los video-clips. El total d’estes ayudes a la creación cinematográfica ye de venti mil euros, a cargu de los Presupuestos Xenerales del Principáu.

Tamién te podria gustar