Portada Sociedá Cultura concedió 200.000 euros en subvenciones nel últimu trimestre de 2003

Cultura concedió 200.000 euros en subvenciones nel últimu trimestre de 2003

by asturnet

La Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu del Principáu d’Asturies desembolsó un total de 216.442 euros n’estremaes subvenciones nel trimestre caberu de 2003. El Festival de Cine de Xixón, con poco más de cien mil euros, y cuatro asociaciones de mocedá, con unos ingresos conxuntos de casi 60.000, llevaron la mayor parte de les ayudes económiques concedíes pol departamentu que dirixe Ana Rosa Migoya.

Según espubliza el Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA) na so edición de güei, la mitá de les perres que Cultura gastó en subvenciones durante los tres meses caberos del añu pasáu foron a parar a les arques del 42 Festival Internacional de Cine de Xixón, que recibió 107.000 euros.

Dientru tamién de la política habitual de sufragar parte de les actividaes culturales periódiques que tienen llugar n’Asturies, la Conseyería subvencionó con 12.000 euros la publicación de la obra ganadora del Premiu d’Ensayu Xovellanos, que saca a la cai Ediciones Nobel.

El restu de desembolsos destináronse a infraestructures ya asociaciones de la estaya de mocedá: ‘Mujeres Jóvenes’, Andeas, ‘Estudiantes progresistas’ y ‘Valle del Turón’.

os Conceyos, los de L.lena y Santalla d’Ozcos, recibieron 27.800 y 10.800 euros respectivamente
Promulgación de la midida nel BOPA

Tamién te podria gustar