Portada Sociedá Cultura almite la plena validez del asturianu nes nueves campañes del ‘Asturias adelante’

Cultura almite la plena validez del asturianu nes nueves campañes del ‘Asturias adelante’

by asturnet

L’Alministración abre-y un requexu espresu a la llingua asturiana. La Conseyería de Cultura dará-yos validez “a tolos efectos” a les ufiertes n’asturianu que les empreses presenten pa realizar les tres nueves campañes al rodiu de la marca ‘Asturias adelante’, que quedarán baxo control estrenchu’l director de l’Axencia pal Desarrollu de la Comunicación, Jorge Fernández León, y centraránse en destacar los llogros del Principáu en salú, educación, emplegu, patrimoniu y nueves tecnoloxíes.

Cultura establez na convocatoria’l concursu públicu pa licitar la campaña que les propuestes de les empreses habrán presentase en castellán, y afita que les que figuren n’idioma distintu tendrán qu’incorporar torna al castellán. Ensin embargu, a renglón siguíu reproduz lliteralmente l’artículu 4.2 de la Llei d’Usu del Asturianu y destaca que “tendráse por válidu a tolos efectos l’usu del bable/asturianu nes comunicaciones orales o escrites de los ciudadanos col Principáu d’Asturies”, testu que dexa la puerta abierta a la presentación d’ufiertes n’asturianu.

Na reedición de la propaganda en tornu al ‘Asturias adelante’, el Principáu empobinará 515.000 euros pa falar en periódicos, radio, televisión, valles, cartafueyos y sitios web de les bondaes de les sos acciones nes estayes de salú, educación, emplegu, patrimoniu, nueves tecnoloxíes, polítiques de muyer y mocedá, y meyora de la calidá de vida nel campu y na ciudá.

Les nueves cuñes y ‘spots’ basaránse en tres conceptos -solidaridá, innovación ya identidá- y quedarán baxo’l control del director de l’Axencia pal Desarrollu de la Comunicación y Proyectos Culturales, Jorge Fernández León, que amás de supervisar los trabayos podrá intervenir na ellaboración de la campaña con “cuantes indicaciones y suxerencies se consideren necesaries”.

Nel primer Boletín Oficial del Principáu de 2005, la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu convocó un concursu p’alxudicar tres campañes de comunicación y la renovación gráfica de la marca ‘Asturias adelante’, que volverá a prensa escrita, medios audiovisuales y valles publicitaries pa reivindicar la bona xestión del Gobiernu autonómicu.

Archivu. El Principáu prepara tres nueves campañes de propaganda en tornu a la marca ‘Asturias adelante’

Tamién te podria gustar