Portada Cine Cuatro películes españoles van competir en Donosti

Cuatro películes españoles van competir en Donosti

by redacción asturnews
Festival Internacional de Cine San Sebastián - Foto: kampy (https://www.flickr.com/photos/kampy/)

Carlos Vermut, Isaki Lacuesta, Icíar Bollaín y Rodrigo Sorogoyen son dalgunos de los directores españoles qu’anguaño van competir na Sección Oficial del 66 Festival Internacional de Cine de San Sebastián.

L’Academia presentó esta selmana los films que van andar a la tema nes distintes secciones del certame de cine de Donosti, que se va celebrar del 21 al 29 de setiembre. L’actu, qu’empezó con una alcordanza emocionada a l’apocayá finada presidenta d’honor de l’Academia de Cine, Yvonne Blake , celebróse en Madrid en presencia del director de l’amuesa, José Luis Rebordinos, y la directora xeneral del Institutu de la cinematografía y de les artes audiovisuales (ICAA), Beatriz Navas, ente otres personalidaes del mundu del cine.

Rodrigo Sorogoyen lleva a competición el so nuevu llargumetraxe, El reinu, basáu nos comportamientos d’un políticu corruptu al que da vida Antonio de la Torre, mientres Carlos Vermut presenta’l so tercer llargumetraxe, Quién te cantará, sobro la vida d’una diva del cantar que queda amnésica tres un accidente.

El vascu Isaki Lacuesta, ganador per dos vegaes de la Concha d’Oru del Festival, en 2009 por Los condergaos y en 2011 por Los pasos perdíos, compite agora con Ente dos agües, continuación del documental La lleenda del tiempu, col realcuentru, dolce años dempués, de los hermanos xitanos Isra y Cheíto, en pasando pola cárcel.

Icíar Bollaín va presentar a concursu Yuli, un biopic sobro la vida del primer baillarín negru n’interpretar papeles de blancu, Carlos Acosta, que s’interpreta a sigo mesmu. Rebordinos reconoció que, de nuevu, foi un añu complicáu” pa la selección de películes y, amás de los cuatro que van dir a la competición oficial, anunció la presencia de Javier Rebollo como productor de la cinta Pa la guerra, de Francisco Marise, que va competir en Nuevos Directores.

Amás, Rebordinos informó de que tamién va competir en Nuevos Realizadores, sección qu’axunta primeres o segundes películes de directores emerxentes, Apuntes pa una película d’atracos, de Llión Simiani, segundu filme tres Mapes. Coles mesmes, va competir la cinta coral Oreina, de Koldo Almandoz, que recrea la vida d’un mozu vascu negru que decide vivir n’una marisma fluvial del norte, xuna hestoria “real” de potente actualidá.

Tamién va competir en nuevos directores Viaxe al cuartu d’una madre, primer llargumetraxe de Celia Ricu Clavellino, que protagoniza la pareya de actriz Lola Dueñes y Anna Castillo, al pie de Pedro Casablanc, nuna alegoría del síndrome del nial vacíu”. Amás, el vascu Telmo Esnal presenta’l musical Dantza, un cantar poético a la tradición, a la tierra, a les xentes, mitos y costumes del País Vascu.

En Zabaltegi, onde compiten les cintes de conteníu más alternativo, preséntense Belmonte, de Federico Veiroj; Trote, de Xacio Bañu, xuna coproducción hispanu lituana; Teatru de guerra, de Lola Arias, sobro los veteranos de la Guerra de les Malvines, y 592 Metroz Goiti, de Maddy Barber.

Tamién te podria gustar