Portada Conceyos Cuatro artistes afiguren la so visión del centenariu del Palacio Valdés en grabaos

Cuatro artistes afiguren la so visión del centenariu del Palacio Valdés en grabaos

by redacción asturnews

Cuatro artistes afiguren la so visión del centenariu del Teatru Palacio Valdés d’Avilés en grabaos de gran formatu que puen vese a lo llargo d’esti branu nos ventanales d’un local comercial ensin usu na entrada del Palacio Valdés.

La visión de cuatro artistes d’Asturies sobro’l Teatru Palacio Valdés afigurada n’otros tantos grabaos de gran formatu. Ye una nueva contribución a les celebraciones del centenariu del coliséu avilesín, a propuesta de la conceyalía de Cultura, que foi desvelada na tarde del llunes, a les 18 hores, nel local comercial qu’ocupaba una entidá bancaria al empiezu de callar Palacio Valdés.

Son la ilustradora Raquel Llagartos, el muralista Bastián Priendes, la diseñadora gráfica Natalia Suárez y el diseñador de productu Avelino García. Les obres, realizaes en técniques diverses y reproducíes en vinilos de dos metros d’altu, van asitiar nos ventanales d’un local comercial ensin usu na entrada’l Palacio Valdés.

Tratase de creaciones de la ilustradora Raquel Llagartos, el muralista Bastián Prindes, la diseñadora gráfica Natalia Suárez y el diseñador de producto Avelino García. Toos guarden una fonda vinculación con Avilés y cola Factoría Cultural, y respuenden asina a una iniciativa de la conceyalía, como un impulsu a los actos del centenariu del Teatru Palacio Valdés magar les dificultaes pola pandemia del COVID-19.

Na Nueche Negra del 2019, los cuatro artistes participaron nel taller de grabáu empobináu por Román Fernández Crespo, nel que realizaron, en distintes técniques, les obres que güei se podrán ver, reproducíes sobro vinilos de dos metros d’altu na cristalera del local, asitiáu a la entrada de la cai del teatru. Van Ser presentaes esta tarde pola concejala de Cultura d’Avilés, Yolanda Alonso, acompañada polos y el ceadores.

Más información

Tamién te podria gustar