Cuarenta y seis grupos y artistes participen na Axenda Musical de Cultura

22 agostu 23:40 2005 Imprimir

Cuarenta y seis grupos y artistes asturianos van participar n’Axenda Musical d’Asturies, una iniciativa de la Conseyería de Cultura que va llevar per trenta y cinco conceyos les propuestes creatives del folk, el rock, la canción d’autor y los acordes clásicos del nuestru país. En total tán programaos cien conciertos hasta fin d’añu.

La iniciativa de Cultura presentóse ayer na sé de la Conseyería. El director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, afirmó que’l proyectu quier “esparder la nuestra música per tola xeografía asturiana” y ufiertar una amuesa significativa de la diversidá d’esti panorama. Madera tamién destacó que ye la primer vez que s’entama un proyectu d’estes característiques nel nuestru país.

El ciclu escomenzó el pasáu 20 d’agostu cola actuación de Xuacu Amieva en Casu y va rematar el prósimu 30 d’avientu con un conciertu de Rosa María Lobo n’Ayer. Toles tendencies y xéneros de la música asturiana actual tán presentes nel ciclu que va cuntar con nomes tan variaos como los de La Bandina’l Tombu, Dixebra, Toli Morilla, Vázquez del Fresno, Chus Pedro, Pipo Prendes, Tejedor, Tina Gutiérrez, Jerónimo Granda, Michael Lee Wolfe, Llan de Cubel o Gueta na Fonte.

Les prósimes actuaciones de l’Axenda Musical d’Asturies van ser el grupu Brecha, el 26 d’agostu; Jerónimo Granda el 27 d’agostu en Gozón y el 29 en Bimenes; y La Bandina’l Tombu, el 27 d’agostu en Cabrales.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...