Portada Hestoria Cuarenta años del Muséu de la Gaita de Xixón

Cuarenta años del Muséu de la Gaita de Xixón

by asturnet

El Museu de la Gaita del Ayuntamientu de Xixón fue fundáu’l 29 de xunu de 1966 nel antiguu Institutu Xovellanos col envís de dar a conocer la gran diversidá de gaites usaes nel mundu, asina como les melodíes, dances y tradiciones esistentes alrodiu d’esti instrumentu. Situáu dende l’añu 1992 na casona hidalga de los González de la Vega (1757) dientro del Museu del Pueblu d’Asturies, va llevar a cabu esti añu, cuando se cumplen cuatro decades dende la so fundación, una reforma na presentación de la so importante colección, adaptándola a los criterios esteticos y tipográficos que manden anguaño.

La colección del museu qu’empezó con malapenes una docena de pieces, ameyoró gracies al llabor del so primer director, Rafael Mere, teniendo anguaño como finalidá la investigación, conservación y difusión del patrimoniu musical d’Asturies. Dientro d’el, de fechu, agospia l’Archivu de Música Tradicional, nel que se recueyen, ordenen y estudien les melodíes, cantares, bailles y dances guardaos na memoria colectiva de los asturianos.

El museu que na so distribución actual ta dividíu en cuatro sales (gaites del mundu, gaites barroques, gaita asturiana y restu d’instrumentos de la tradición asturiana) va celebrar el so cuarenta cumpleaños afrontando una tarea de remodelación de les sos instalaciones, adaptándoles a los criteriores esteticos y tipográficos del Pueblu d’Asturies nel que s’encuentra.

Tamién te podria gustar