Portada Gastronomía Cualloto acueye unes xornaes dedicaes a la promoción de los cuarenta quesos asturianos

Cualloto acueye unes xornaes dedicaes a la promoción de los cuarenta quesos asturianos

by asturnet

L’Antigua Fábrica de l’Águila Negra de Cualloto acueye los prósimos díes 28, 29 y 30 unes xornaes gastronómiques dedicaes a amosar la variedá de quesos artesanos que se producen na nuestra tierra. Organizaes poles empreses agroalimentaries Crivencar y Tierra Astur embaxo’l títulu de “Asturies, el país de los cuarenta quesos”, nestes xornaes van poder gustase toles modalidaes esistentes, acompañaes con sidra de tonel y vino de Cangas; tamién ver cómo maestros artesanos macen dalgunos d’esos quesos y de metanes afondar na conocencia de la elaboración y el calter d’un de los productos más ricos de la nuestra gastronomía.

Les xornaes preséntense esti martes 28 nel Club Prensa d’Uviéu y darréu del actu ufiertaráse una degustación del productos que protagoniza les xornaes y sidra. Nesta presentación va proyectase un video sobre los quesos asturianos y de siguío va entamar una mesa redonda cola participación de la Directora Xeneral d’Agroalimentación, Tomasa Arce; Jaime Izquierdo, xefe del serviciu de programes de Desarrollu Rural del Principáu; Andrés Navarro, biólogu; el cocineru Lluis Nel Estrada y el periodista César Álvarez.

A lo llargo del miércoles 29 y el xueves 30 la sidrería-restaurante “Tierra Astur” de Cualloto va ufiertar n’horariu de xintes y cenes menús especiales con toles variedaes de quesos asturianos, acompañaes con ensalaes y regaes con sidra de pipa y vino de Cangas. El miércoles va haber na xinta una amuesa de la elaboración de quesu casín a cargu de l’artesana MªÁngeles ÁLvarez Martinez y pela nueche una cata popular dirixida por Andrés Navarro. Na xinta del xueves van ser Francisco Sánchez y Daniel Sánchez los encargaos d’amosar cómo se prepara, nesti casu, l’Afuega’l Pitu; pela nueche, los asistentes a les xornaes van tar animaos pola actuación en directo de La Bandina.

Tamién te podria gustar