Portada Lliteratura Cristina Muñiz Martín presenta n’Uviéu “Onde pisen poques güelles”

Cristina Muñiz Martín presenta n’Uviéu “Onde pisen poques güelles”

by asturnet

Cristina Muñiz Martín presenta esti xueves 16 n’Uviéu la so primer obra publicada de narrativa: “Onde pisen poques güelles”, un conxuntu de relatos nel que l’autora apuesta pol realismu como vía pa escarabicar nos llendes de la propia esperiencia peñerada pola voz cómpliz de la lliteratura. El tamién narrador Xulio Vixil ye l’encargáu de glosar esta ópera prima d’una escritora que llega al panorama de les lletres n’asturiano con rixu nuevu.

Muñiz Martín llega al mundu de la lliteratura con fuerza y con verdadera pasión por contar. Nesta primer obra publicada amuesa un gran dominiu de la técnica narrativa y del llinguaxe. La mirada aceda, cuando irónica, cuando descarnada, qu’a­dop­ta la voz narrativa nos diecinueve cuentos que componen esti volume, posa nos personaxes con un daqué de tenrura inevitable. Una voz, acaso, resignada a la esperanza.

Onde pisen poques güelles abre una nueva vía na narrativa asturiana, dando por bonu’l principiu de que «la realidá supera a la ficción»: con un realismu secu, salpicáu de pingarates estremes d’irrealidá, l’autora traza una visión certera de la vida d’anguaño, reflexándola en tola so crudeza, averándose con valentía a los problemes tanto individuales como colectivos que la sociedá de güei va poniendo nel camín.

Cristina Muñiz Martín, tamién creadora de monólogos, aficionada al teatru y escritora de voz personal y fuerza narrativa hasta agora desconocida, vien a sumase a la nómina de muyeres narradores que pasín a pasu van enanchando el yá bien afitáu mundu de la narrativa asturiana.

Tamién te podria gustar