Portada Conceyos Corvera entama un Seminariu tituláu “Llingua y sociedá asturiana”

Corvera entama un Seminariu tituláu “Llingua y sociedá asturiana”

by asturnet

El Serviciu de Normalización Llingüística del Conceyu de Corvera, entama del 5 de payares al 9 d’avientu, los llunes y miércoles, n’horariu de 18 a 20 hores, un cursu que busca introducir a la xente inscrito na hestoria y socioloxía de la llingua asturiana y les sos falantes, centrándose en cuestiones hestóriques, sociolóxiques y socioculturales del idioma, mirando pa temes como la identidá, el poder social, los prexuicios, los derechos llingüísticos, los nuevos espacios d’usu de la llingua, la última lliteratura asturiana, etc.

Ente los conteníos va tar la formación hestórica de la llingua asturiana, espaciu simbólicu, material y territorial: trés variables; aproximación sociolóxica a la población asturianofalante: idioma y poder social; toponimia: orixe y importancia; ciencia n’asturianu: l’ámbitu desconocíu; la llingua na rede: recursos, diversidá y posibilidaes; lliteratura escrita y oral: una puesta al día.

La inscripción pue facese nel Centru Sociocultural de Les Vegues dende’l llunes 29 d’ochobre. El cursu ye gratuitu. A la xente inscrito entregaráse-yos diploma acreditativu d’asistencia n’acabando’l cursu.

Eventu onde apuntase en Facebook

Tamién te podria gustar