Portada Cine Cortomieres afítase como cita imprescindible del cine breve independiente

Cortomieres afítase como cita imprescindible del cine breve independiente

by asturnet

El festival de cortometraxes Cortomieres escomienza esti martes 31 con un total de trenta y cinco películes a competición na sección oficial y una docena de video-clips pal concursu nesta modalidá. Coordinao pol realizador Jorge Rivero, el certame de la villa’l Camín, afítase un añu más como cita imprescindible del cine en formatu breve de tol estáu.

Amás de la sección oficial de concursu, Cortomieres ufierta na edición de 2006, un apartáu especia pal documental y dellos pases especiales, ún d’ellos dedicáu a amosar la produccion de realizadores mozos asturianos en colaboración cola Asociación de Realizadores d’Asturies (ARDA). En xunto tres secciones oficiales: cine, video y video-clips; una sección paralela nomada “Cortos asgaya”; otra sección de documentales y pases especiales de películes como “Jaime Herrero”, “Nenyure”, “El despropósito” y “La buena letra”. El chigre L’Abellugu va ser l’escenariu de la proyección de dellos pases especiales.

Más de cuatrocientos cortometraxes recibió la organización de Cortomieres pa la edición d’esti añu, una cifra superior a la d’anteriores ediciones y qu’amuesa l’interés que despierta’l festival en tol estáu. El lema d’esti Cortomieres 2006: “Experiencias intensas en formato corto” y el respaldu del Gobiernu’l Principáu, la Universidá d’Uviéu, Caxastur y el semanariu Les Noticies.

Los pases de les películes programaes empiecen tolos díes hasta’l prósimu 5 de febreru a les 18.00 hores nel salón Caxastur de Mieres con entrada llibre y de baldre.

Cortomieres

Tamién te podria gustar