Portada Sociedá Correos pondrá en circulación un millón de sellos alusivos al aniversariu de los premios ‘Príncipe’

Correos pondrá en circulación un millón de sellos alusivos al aniversariu de los premios ‘Príncipe’

by asturnet

Un millón d’exemplares. La empresa pública Correos pondrá en circulación esa cantidá de sellos alusivos al XXV aniversariu de los Premios ‘Príncipe de Asturias’, que se cellebra’l prósimu mes d’ochobre. La estampa incorporará una illustración de la escultura de Joan Miró que se-yos entrega a los galardonaos p’acreditar el premiu.

Según informó güei la Fundación ‘Príncipe de Asturias’, entidá que vien convocando los premios homónimos dende l’añu 1981, el sellu conmemorativu saldrá a la venta a partir del mes d’ochobre, coincidiendo col aniciu’l gruesu de les cellebraciones del aniversariu de los galardones, qu’incluyirán conciertos, esposiciones y conferencies, ente otres actividaes.

Dende la creación de los premios ‘Príncipe’, hai agora 25 años, los unvíos postales que salen d’Uviéu nes feches prósimes a la ceremonia d’entrega de los galardones, que se cellebra na seronda nel teatru Campoamor, lleven un matasellos especial col emblema de la Fundación ‘Príncipe de Asturias’ y un testu alusivu.

El plazu pa presentar candidatures pa los premios ‘Príncipe’ 2005 pesllaráse con calter xeneral el prósimu 15 de marzu, sacante les categoríes de Concordia y Deportes, pa los que d’almitirán aspirantes hasta’l 29 de xunetu. La Fundación ‘Príncipe de Asturias’ reparte yá n’academies, universidaes, legaciones diplomátiques y centros d’investigación de tol mundu la convocatoria pa recibir candidatures a los ocho premios que fallará nos prósimos meses.

Tamién te podria gustar