Portada Emigración Cooperación descubre más casos d’asturianos desapaecíos n’Arxentina

Cooperación descubre más casos d’asturianos desapaecíos n’Arxentina

by asturnet

El director de l’Axencia Asturiana de Cooperación Rafael Palacios dio a conocer esti miércoles 15 nuevos datos sobre casos d’asturianos desapaecíos n’Arxentina na dictadura militar. Polo menos otres dos persones, una nacida en Xixón y la otra en Siero, súmense a la llista asturiana del xenocidiu arxentín.

Familiares d’estos últimos punxéronse en contactu con Cooperación tres ver nos medios informativos les noticies sobre la busca de desapaecíos anunciada pol Principáu. Son los casos de María Josefa Fernández, nacida en Gijón en 1952 y que fue secuestrada en 1978, a la salida del trabayu, y de José Luis Villa Noval, natural de Santa Olaya de Vixil, en Siero, nacíu en 1937 y que desapareció en 1977.

El director de Cooperación del Principáu recalcó l’interés del gobiernu autonómicu por colaborar na identificación y busca de más deteníos políticos asturianos fechos despaecer polos militares y faló de les dificultaes d’esti llabor, ente otres razones porque nes llistes conocíes munchos deteníos d’orixe asturianu apaecen embaxo la denomación de “gallegos”, como se llama n’Arxentina a tolos pensinsulares.

Tamién te podria gustar