Portada Conceyos Convocáu’l VIII Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente de Xixón

Convocáu’l VIII Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente de Xixón

by redacción asturnews

El Conceyu de Xixón, por cuenta de la celebración del Día Mundial del Mediu Ambiente’l 5 de xunu de 2019, entama’l 8º Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente. Pretende ponese en valor la guapura de la nuesa redolada natural y la biodiversidá, y de esta forma concenciar sobro la importancia del so cuidu.

Les Bases de la convocatoria son les que vienen darréu:

1-Temática

Les neñes y neños de Segundu Ciclu d’Educación Infantil van poder participar con un dibuxu.

Los alumnos y alumnes d’Enseñanza Básica van participar con cuentos.

Nesta edición la tema va ser una aventura desenvuelta n’Asturies, con atención a la biodiversidá y el cuidu ambiental. L’argumentu va ser llibre, anque nesta ocasión gustaríanos faer fincapié na relación del home y los seres vivos cola agua en cualesquier de les sos formes –les nubes, l’agua, la nieve- y colos espacios polos qu’escurre -les sableres, los ríos y regueros, les siendes verdes, el Monte Deva, el Xardín Botánicu Atlánticu o l’Acuariu de Xixón.

Va valorase la creatividá, la orixinalidá y la relación ente la hestoria propuesta y la redolada natural de la nuesa rexón o dalgunu de los espacios propuestos.

2- Participantes

Van Poder participar nesti certame les alumnes y los alumnos que cursen estudios de segundu ciclu d’educación infantil y d’enseñanza básica nos centros educativos de Xixón mientres el cursu 2018-2019.

3- Categoríes

Establécense les siguientes categoríes de participación:

Categoría A: Segundu ciclu d’Educación Infantil (3-6 años)
Categoría B: 1º y 2º d’Educación Primaria Categoría C:
3º y 4º d’Educación Primaria Categoría D:
5º y 6º d’Educación Primaria Categoría Y:
1º y 2º d’Enseñanza Secundaria Obligatoria Categoría F:
3º y 4º d’Enseñanza Secundaria Obligatoria

4- Presentación de los trabayos

Cada centru educativu va poder presentar un máximu de trés trabayos per cada aula perteneciente a caúna de les categoríes del puntu 3. Cada estudiante va poder presentar una única obra, que tendrá de ser orixinal y nun va poder ser presentada a nengún otru concursu o certame.

Los dibuxos van facer en formatu cuadráu. La técnica y materiales son llibres, pero nun van tener calter tridimensional. Nun va poder figurar el nome nin la firma de l’autora o autor. Na parte trasera va escribise’l titulo del trabayu.

Los cuentos tendrán de tar escritos a mano, con lletra legible y coles páxines numberaes. Nun va poder figurar el nome nin la firma del autor o autora en nenguna páxina del cuentu. La estensión de los trabayos nun va superar los trés folios escritos poles dos cares (6 páxines a lo más). Na parte cimera de la primer páxina tien d’escribise’l títulu del cuentu.

Cada centru educativu va presentar:

Un sobro zarráu per cada categoría a la qu’opten que va contener los trabayos. Nel esterior del sobre va figurar el nome del certame “8º Concursu de Cuentos sobro Mediu Ambiente”, el nome del centru educativu y la categoría na que participen.
Un segundu sobro zarráu cola relación de los títulos de los trabayos, el nome y apellíos del autor o autora, l’aula y la categoría na que participen. Nel esterior del sobre va figurar “Títulos y Autores/ye” y el nome del certame “8º Concursu de Cuentos sobro Mediu Ambiente”

L’incumplimientu de les condiciones espuestes va suponer la esclusión del certame

5-Premios

van premiase trés trabayos por caúna de les categoríes del certame. Con tolos trabayos premiaos va publicase un llibru con ilustraciones orixinales pa cada unu de los cuentos. A cada premiáu o premiada van apurríse-y trés exemplares del llibru y un diploma acreditativu del premiu consiguíu nel certame. Al primer premiu de cada categoría va apurríse-y un llote de regalos. A cada centru escolar al que pertenezan el ganadores y ganadores va faése-y entrega d’exemplares del llibru publicáu y de un diploma conmemorativo.

6- Xuráu

El xuráu va tar integráu por persones con esperiencia rellacionaes cola materia oxeto del certame. El fallu del xuráu va ser inapellable. El resolvimientu de los premios va comunicar a los centros educativos ganadores.

7- Entrega de premios

La entrega de los premios va tener llugar el miércoles 5 de xunu de 2019, por cuenta de la celebración del Día Mundial del Mediu Ambiente.

8- Cesión de derechos

El Conceyu de Xixón, como organizador del certame, acútase’l derechu de reproducir, imprimir, publicar o esponer los trabayos ganadores citando’l nome del autor o autora.

9- Devolución de los trabayos

Los trabayos ensin premiar van devolvese a los centros educativos una vegada rematáu’l certame.

Tamién te podria gustar