Convocáu’l VIII Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente de Xixón

Convocáu’l VIII Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente de Xixón
10 ochobre 09:05 2018 Imprimir

El Conceyu de Xixón, por cuenta de la celebración del Día Mundial del Mediu Ambiente’l 5 de xunu de 2019, entama’l 8º Certame de Cuentos sobro Mediu Ambiente. Pretende ponese en valor la guapura de la nuesa redolada natural y la biodiversidá, y de esta forma concenciar sobro la importancia del so cuidu.

Les Bases de la convocatoria son les que vienen darréu:

1-Temática

Les neñes y neños de Segundu Ciclu d’Educación Infantil van poder participar con un dibuxu.

Los alumnos y alumnes d’Enseñanza Básica van participar con cuentos.

Nesta edición la tema va ser una aventura desenvuelta n’Asturies, con atención a la biodiversidá y el cuidu ambiental. L’argumentu va ser llibre, anque nesta ocasión gustaríanos faer fincapié na relación del home y los seres vivos cola agua en cualesquier de les sos formes –les nubes, l’agua, la nieve- y colos espacios polos qu’escurre -les sableres, los ríos y regueros, les siendes verdes, el Monte Deva, el Xardín Botánicu Atlánticu o l’Acuariu de Xixón.

Va valorase la creatividá, la orixinalidá y la relación ente la hestoria propuesta y la redolada natural de la nuesa rexón o dalgunu de los espacios propuestos.

2- Participantes

Van Poder participar nesti certame les alumnes y los alumnos que cursen estudios de segundu ciclu d’educación infantil y d’enseñanza básica nos centros educativos de Xixón mientres el cursu 2018-2019.

3- Categoríes

Establécense les siguientes categoríes de participación:

Categoría A: Segundu ciclu d’Educación Infantil (3-6 años)
Categoría B: 1º y 2º d’Educación Primaria Categoría C:
3º y 4º d’Educación Primaria Categoría D:
5º y 6º d’Educación Primaria Categoría Y:
1º y 2º d’Enseñanza Secundaria Obligatoria Categoría F:
3º y 4º d’Enseñanza Secundaria Obligatoria

4- Presentación de los trabayos

Cada centru educativu va poder presentar un máximu de trés trabayos per cada aula perteneciente a caúna de les categoríes del puntu 3. Cada estudiante va poder presentar una única obra, que tendrá de ser orixinal y nun va poder ser presentada a nengún otru concursu o certame.

Los dibuxos van facer en formatu cuadráu. La técnica y materiales son llibres, pero nun van tener calter tridimensional. Nun va poder figurar el nome nin la firma de l’autora o autor. Na parte trasera va escribise’l titulo del trabayu.

Los cuentos tendrán de tar escritos a mano, con lletra legible y coles páxines numberaes. Nun va poder figurar el nome nin la firma del autor o autora en nenguna páxina del cuentu. La estensión de los trabayos nun va superar los trés folios escritos poles dos cares (6 páxines a lo más). Na parte cimera de la primer páxina tien d’escribise’l títulu del cuentu.

Cada centru educativu va presentar:

Un sobro zarráu per cada categoría a la qu’opten que va contener los trabayos. Nel esterior del sobre va figurar el nome del certame “8º Concursu de Cuentos sobro Mediu Ambiente”, el nome del centru educativu y la categoría na que participen.
Un segundu sobro zarráu cola relación de los títulos de los trabayos, el nome y apellíos del autor o autora, l’aula y la categoría na que participen. Nel esterior del sobre va figurar “Títulos y Autores/ye” y el nome del certame “8º Concursu de Cuentos sobro Mediu Ambiente”

L’incumplimientu de les condiciones espuestes va suponer la esclusión del certame

5-Premios

van premiase trés trabayos por caúna de les categoríes del certame. Con tolos trabayos premiaos va publicase un llibru con ilustraciones orixinales pa cada unu de los cuentos. A cada premiáu o premiada van apurríse-y trés exemplares del llibru y un diploma acreditativu del premiu consiguíu nel certame. Al primer premiu de cada categoría va apurríse-y un llote de regalos. A cada centru escolar al que pertenezan el ganadores y ganadores va faése-y entrega d’exemplares del llibru publicáu y de un diploma conmemorativo.

6- Xuráu

El xuráu va tar integráu por persones con esperiencia rellacionaes cola materia oxeto del certame. El fallu del xuráu va ser inapellable. El resolvimientu de los premios va comunicar a los centros educativos ganadores.

7- Entrega de premios

La entrega de los premios va tener llugar el miércoles 5 de xunu de 2019, por cuenta de la celebración del Día Mundial del Mediu Ambiente.

8- Cesión de derechos

El Conceyu de Xixón, como organizador del certame, acútase’l derechu de reproducir, imprimir, publicar o esponer los trabayos ganadores citando’l nome del autor o autora.

9- Devolución de los trabayos

Los trabayos ensin premiar van devolvese a los centros educativos una vegada rematáu’l certame.

  Categories: