Portada Conceyos Convocáu’l concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”

Convocáu’l concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”

by redacción asturnews

Esta selmana vieno acabante convocase la tercer edición del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”, que va cuntar con un plazu d’inscripción que va permanecer abiertu hasta’l 30 d’ochobre.

La tercer edición del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses” va dirixida a persones que tengan una idea empresarial susceptible de ser llevada a cabu nel conceyu. La iniciativa ganadora va esfrutar d’un añu d’estancia gratuita nel Centru d’Empreses La Curtidora, lo mesmo que de acompañamientu personalizáu mientres tol periodu.

El Centru d’Empreses La Curtidora y el Parque Tecnolóxicu “Avilés Isla de la Innovación” convocaron la tercer edición del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”, dirixíu a persones que tengan una idea empresarial susceptible de ser llevada a cabu nel conceyu d’Avilés.

L’oxetivu d’esta convocatoria ye favorecer la nacencia de nuevos proyectos empresariales n’Avilés y facilitar el so establecimientu nel Centru d’Empreses La Curtidora por aciu un premiu qu’inclúi un añu de gratuidá nel arriendu de la oficina, el desenvolvimientu de midíes que contribuyan a la so viabilidá y un serviciu d’acompañamientu personalizáu. Amás, va apurrir a la iniciativa premiada una bolsa de viaxe p’asistir al 10º Foru Européu pa la Ciencia, Tecnoloxía ya Innovación, que se va celebrar en Málaga en febreru de 2021.

Los proyectos que se presenten pueden, o bien atopase en fase embrionaria, o bien tratase d’iniciatives de nuevu cuñu qu’empecipiaren la so actividá con posterioridá al 1 de xineru de 2020. Nun van poder participar proyectos promovidos en más d’un 20% por empreses presistentes.

Les idees empresariales van ser valoraes según el grau de preparación y maduror que presenten pa la so puesta en marcha. Coles mesmes, va valorase positivamente que cunten con un componente innovador y/o tean rellacionaos con tecnoloxíes disruptivas, que respuendan a demandes y necesidaes a escala local, que tengan una incidencia positiva escontra l’empléu, y que tean promovidas por persones pertenecientes a los colectivos de menores de 30 años y/o mayores de 45.

Les persones participantes tendrán d’ellaborar una memoria de proyectu que va contener, siquier, los siguientes aspeutos:

Denominación
Identificación de quien promueven el proyectu Descripción
de escurrir
Analís del mercáu Forma xurídica Recursos

Humanos
Plan d’operaciones
Detalle de la inversión necesaria para empezar l’actividá, según fontes de financiamientu previstes
Previsión d’ingresos y gastos a trés años

El plazu de presentación de candidatures va rematar el 30 d’ochobre de 2020. Tendrán De formalizase unviando un únicu arquivu en formatu PDF, acompañáu del DNI de siquier una de les persones que promuevan el proyectu, a la dirección de corréu electrónicu curtidoracurtidora.com.

Una vegada cerráu’l plazu de presentación constituyiráse un Comité d’Evaluación de les distintes propuestes, que’l so fallu va ser inapellable. La entrega del premiu va realizar nun actu públicu al que van ser convidaes toles persones participantes nel concursu.

Les bases íntegres de la convocatoria pueden ser consultaes en www.curtidora.com.

Tamién te podria gustar