Portada Lliteratura Convocáu un concursu de haikus basaos n’arreglos ikebana

Convocáu un concursu de haikus basaos n’arreglos ikebana

by asturnet

L’Asociación Cultural L’Arribada ta acabante convocar un concursu de haikus al que cada autor pue presentar una d’estes creaciones por cauna de les semeyes d’arreglos ikebana espublizaes pola organización nel so blogue. El concursu tien abiertu’l plazu hasta’l 10 de setiembre. Los haikus han mandase per corréu lletrónicu, entregándose los premios el día 15 de setiembre na ceremonia de pieslle de la Vagamar de L’Arribada 2012, nel mesmu actu de la entrega de los Premios Timón d’esti añu, que tará acompañáu pola Coral Asturiana de Xixón.

Nel concursu podrán participar toles persones que quieren y tengan dieciocho o más años. Cada concursante podrá escoyer como máximu cinco semeyes de les dolce espublizaes, y podrá concursar con un haiku por semeya y en llingua asturiana, gallego-asturianu o castellán indistintamente.

Cada concursante podrá llograr como máximu trés premios. Los premios consistirán nel reglu del arreglu floral ikebana al que correspuenda’l haiku col que fuera ganador. Estos arreglos ikebana tarán numberaos y espuestos nel Patiu del Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón dende’l 11 al 15 de septiembre y podrán ser visitaos polos concursantes y por toles persones que lo deseen.

Cada concursante mandrá un corréu por haiku, encabezáu col númberu de semeya a la que correspuende y firmáu con nome y apellíos o con númberu de teléfonu, a la dirección larribada@gmail.com ente’l 15 d’agostu y el 10 de setiembre, dambos inclusive.

El Xuráu tará formáu por trés persones escoyíes pola directiva de L’Arribada. Los premios sedrán recoyíos polos interesaos o por daquién na so representación. Si nun hubiera naide en dalgún de los casos, quedarán a criteriu de la directiva de L’Arribada.

Semeyes de los arreglos nos que se tienen de basar los haikus

Tamién te podria gustar