Portada Sociedá Convocatoria d’actividaes didáctiques y lúdiques 2023 p’Asturies

Convocatoria d’actividaes didáctiques y lúdiques 2023 p’Asturies

by redacción asturnews

La Sociedá Pública de Xestión y Promoción Turística y Cultural del Principáu d’Asturies promueve otra vuelta una convocatoria pa la selección de propuestes d’actividaes didáctiques y lúdiques y posterior programación en dellos equipamientos del Principáu d’Asturies.

L’oxetu de la presente convocatoria ye la selección de dellos proyectos pa la posterior programación de distintes actividaes didáctiques y lúdiques que van ser realizaes nes distintes sedes onde la Sociedá Pública de Xestión y Promoción Turística y Cultural desenvuelva la so actividá cultural.

Con esta iniciativa pretende complementase les programaciones habituales de los equipamientos culturales, turísticos o deportivos xestionaos pola Sociedá Pública de Xestión y Promoción Turística y Cultural a partir de la contratación de delles actividaes que se van incluyir na programación añal.

Por aciu la presente convocatoria establécense les bases y requisitos que van rexir la mesma, según el procedimientu para la selección de les actividaes o propuestes que van integrar esti llistáu con al respective de los principios de publicidá, llibre concurrencia y oxetividá.

La solicitú, xuntu cola documentación riquida va presentase al traviés del rexistru accesible al traviés de la URL http://panel.asturiesculturaenrede.es

La hora y fecha llende de presentación de les solicitúes van ser les 14:00 hores del día 18 d’agostu de 2022.

Descargar les bases completes equí.

Tamién te podria gustar