Convócase una plaza de responsable del serviciu de normalización de Cangas del Narcea

03 abril 02:37 2005 Imprimir

El Conceyu de Cangas del Narcea acaba convocar una plaza de responsable del serviciu local de normalización llingüística con dedicación a tiempu parcial dirixida a universitarios que estean en posesión del títulu d’ Especialista o Espertu en Filoloxía Asturiana espedíu pola Universidá d’ Uviéu, del títulu de Llingua Asturiana pa Enseñantes de la Conseyería de Cultura o tener los cursos d’aniciu, mediu y superior de l’ Academia de la Llingua Asturiana. Los aspirantes habrán amosar nes pruebes una fonda conocencia llíngüístico de la variante occidental del asturianu.

Les bases de la convocatoria alcuéntrense disponibles nel área de Cultura y la Oficina d’Información Xuvenil del Ayuntamientu de Cangas del Narcea. El plazu pa la solicitú de participación fina a los diez díes naturales depués de la publicación del anunciu oficial d’ esta convocatoria na prensa. Con una retribución bruta mensual de 688,95 euros, la persona contratada acoyeráse al réximen de derechu llaboral na modalidá d’obra o serviciu determináu. La duración del contratu va tar en función de la subvención concedida al efectu pol Principáu,de mano hasta el 31 d’Avientu de 2005.

La prueba va consistir nuna fase d’oposición de calter eliminatoriu que inclúi un exerciciu de traducción y otru consistente nuna esposición oral. Na fase de concursu procederáse valorar los méritos de les persones que hubieren superao la fase anterior. Va puntuase la esperiencia profesional acreditada nel desarrollu de trabayos asemeyaos a los de la plaza que se convoca realizaos en cualquier administración o nel sector priváu. También se va puntuar l’asistencia a cursos de Llingua Asturiana relacionaos coles funciones de la plaza convocada, impartíos pola Administración Pública, la Universidá d’Uviéu o la Academia de la Llingua Asturiana.

El tribunal calificador va tar formáu pol Alcalde de Cangas del Narcea o la Conceyal de Cultura, un representante de la Oficina de Política Lingüística del Principáu, un representante de la Academia de la Llingua Asturiana, la Coordinadora Cultural del Ayuntamientu, un representante de los trabayadores, un representante del grupu municipal de Izquierda Xunida y otru del grupu municipal del Partíu Popular.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...