Portada Lliteratura Convócase’l primer concursu de microrrellatos sobre’l mundu de la sidra asturiana

Convócase’l primer concursu de microrrellatos sobre’l mundu de la sidra asturiana

by asturnet

La Revista “La Sidra” y el portal lasidra.net convoquen el que va ser el primer concursu lliterariu de temática sidrera n’Asturies. Al concursu pueden presentase obres d’hasta 50 llinies, que van premiase con dos gallardones, un primeru de 500 eruos, más un llote de llibros, y un segundu de 300 euros con llote de llibros. Los trabayos, hasta trés por persona, pueden presentase dica’l 14 de mayu.

Asturnews ufre les bases completes del concursu:

Bases del Concursu:

1.- Podrán participar nesti concursu escritores de cualisquier nacionalidá y edá, siempres que les obres que presenten tean escrites en castellán o n’asturianu, seyan orixinales ya inedites y nun fueren premiaes enantes en dengún otru concursu. Presentaránse un másimu de tres microrrellatos por ca autor o autora.
2.- El conteníu tendrá d’aludir necesariametne a dalgún aspeutu rellacionáu col mundiu la sidre, ello ye: llagares, chigres, echaores, ect, no que se refier al so argumentu, ambientación o presonaxes.
3.- La estensión nun escederá les 50 llinies en lletra de cuerpu 12 y tipu Times New Roman, pudiendo acupar el microrrrellatu un másimu de dos páxines en formatu foliu o DINA-A4 per dambes cares. El microrrellatu tien de tener un entítulu y un autor asociáu, si nun ye asina, consideraráse comu non válidu.
4.- Les obres unviaránse per e-mail a esta direición de correu lletrónicu: microrrelatosidra@gmail.com
5.- La estensión de los archivos tien de ser, necesariametne, de dalgún de les siguientes tribes: .txt, .doc, .docx, .pdf
6.- El plazu d’almisión de los microrrellatos finará’l díi 14 de mayu de 2009.
7.- La organización designará’l xuráu competente que tará presidíu pol Direutor Comercial de la revista La Sidra, Don Jose Luis Acosta Fernández. El xuráu nun conocerá, en dengún casu, los nomes de los autores, namás l’entítulu y el nomatu.
8.- El fallu del xuráu, que sedrá inapelable, fadráse públicu’l 21 de mayu de 2009 nun actu d’entrega de premios na Parrilla Antonio I, asitiada na cai Roncal nº 1, en Xixón. Anunciaráse amás el tercer aniversariu de l’asociación “El Barrio de La Sidra”.
9.- Premios:

  • Primer Premiu de 500 €, más un llote de llibros rellacionaos cola sidre.
  • Segundu Premiu de 300 € más un llote de llibros rellacionaos cola sidre.

10.- El xuráu tará facultáu pa resolver toa custión de la so competencia que se suscite.
11.- Los rellatos premiaos, y aquellos que pol so interes se seleiciones ente los rellatos presentaos, sedrán editaos de la forma que considere más afayaiza la revista La Sidra (en formatu de prensa escrito o editorial) y pel portal www.lasidra.info (en formatu dixital) coordianores del eventu.
12.-El fechu de participar nesti certame implica l’aceptación dafechu de les presentes Bases.

Tamién te podria gustar