Portada Política Convocaes acampaes n’Uviéu y Xixón por una Democracia Real

Convocaes acampaes n’Uviéu y Xixón por una Democracia Real

by asturnet

La Plataforma Democracia Real Yá tien convocaes pa esti miércoles 18 de Mayu a partir de les 18 hores na Plaza del Ayuntamientu en Xixón y dende les 20 hores na Escandalera n’Uvieu dos acampaes pa seguir sofitando’l movimientu democráticu que xurdiere estos díes y que na nueche del martes s’espardiera per toa España.

Los simpatizantes de les plataformes Democracia Real Yá!, y el restu de los grupos que taben tres de les movilizaciones del domingu pasáu acaben de decidir n’asamblea pasada la medianueche qu’ellí se queden.

Nel manifiestu que lleeron esclariaron a quién representen: “Representamos a paraos, mileuristas, ames de casa, ya inmigrantes, a ciudadanos polo xeneral”. Y esplicaron qué los mueve: “Creemos que la clase política vive llueñe de la ciudadanía. Tenemos derechu a indignanos”. El voceru aseguró que “hai cinco menores deteníos a los que nun soltaron”.

Afirmen qu’otra política ye posible y son contrarios al bipartidismu A les ocho de la tarde dellos centenares de persones concentraes na Puerta del Sol empezaron a xiblar y aplaudir. Segundos dempués, les primeres cantaraes contra’l Gobiernu y los partíos políticos dieron pasu a un movimientu espontáneu que va facer obligada una nueva llectura de les eleiciones del 22 de Mayu.

Pa les 3,30 de la madrugada convocárase un conceyu de toles comisiones formaes na Acampada de Sol pa preparar un comunicáu que diba asoleyase pela mañana nos medios de comunicación.

Tamién te podria gustar