Portada Lliteratura Convocada una nueva edición del Certame ‘Nené Losada Rico’ de poesía

Convocada una nueva edición del Certame ‘Nené Losada Rico’ de poesía

by asturnet

L’asociación de Muyeres de Valdes Siglo XXI convoca’l III Certame de poesía ‘Nene Losada Rico’. Los poemarios, mesmo na modalidá en castellán que n’asturiano, tienen que tener una estensión mínima de 275 versos y másima de 500, ser ineditos, presentase por quintuplicao, con seudónimu y plica.

El plazu de presentación va dende’l 1 de setiembre al 1 d’ochobre. El premiu pa la obra que resulte ganadora de 600 euros.

El xuráu de la modalidá en llingua castellana ta formáu por Carlos León, presidente de l’asociación de poetes valdesanos; Jose Antonio Perez, catedráticu de Llingua y Lliteratura del IES Carmen y Severo Ochoa de L.luarca; Juan Jose Alonso, profesor de Filosofía del IES Galileo Galilei de Navia; Ana Suárez, presidenta del colectivu Milenta Muyeres y l’escritor Gonzalo Moure. Mentes qu’el xuráu en llingua asturiana ta compuestu polos poetes Xuan Bello, Antón García, Consuelo Vega, Ánxel Álvarez y la propia Nene Losada Rico, que va poco foi galardonada cola medalla de plata del Principáu.

Tamién te podria gustar