Portada Conceyos Constitúyese la nueva Comisión Permanente del Conseyu Escolar Municipal de Aviles

Constitúyese la nueva Comisión Permanente del Conseyu Escolar Municipal de Aviles

by redacción asturnews

La conceyala d’Educación, Nuria Delmiro, presidió esti martes 3 de marzu la xunta de constitución de la nueva Comisión Permanente del Conseyu Escolar Municipal d’Avilés, que tuvo llugar na Sala de Comisiones del Conceyu. La conceyala d’Educación aprovechó la sesión para informar a los sos integrantes sobro’l nuevu Contratu de Serviciu de los Comedores Escolares, axudicáu a la empresa Serunión.

El primer puntu del orde’l día foi la constitución d’esti órganu, escoyíu’l pasáu mes d’avientu, ya integráu por un representante de cada grupu municipal, d’ente los que yá formen parte del Conseyu Escolar Municipal, lo mesmo que de les AMPAS y el profesoráu de los centros públicos de Primaria, Secundaria y Bachilleratu, y tamién representantes de los centros alcordaos.

Son los siguientes:

Nuria Delmiro Santana (Grupu Partíu Socialista Obreru Español)
Primitivu Abella Cachero (Grupu Camuda Avilés)
Estefanía Rodríguez Serrano (Grupu Partíu Popular)
Sharon Calderón Gordu (Grupu Ciudadanos)
Javier Sarasola Villaverde (Colexu Públicu Marcelo Gago)
Juan Martínez Martínez (AMPA Colexu Públicu Enrique Alonso)
Ana María Villarón Hernández (IES Carreño Miranda)
Matilde Sánchez Fernández (AMPA IES Carreño Miranda)
Beatriz Ayuso García (Colegio Paula Frassinetti)
Nieve Fernández Núñez (Colegio Luis de Marillac).

Una vegada constituyida la Comisión, informose sobro la nueva empresa axudicataria del contratu de Serviciu de los Comedores Escolares de los centros educativos d’Infantil, Primaria y Secundaria, lo mesmo que de los Talleres Infantiles d’Avilés (TIA), Serunion, qu’empezó a emprestar esti serviciu ayeri, llunes 2 de marzu, y va facer con una vixencia de dos cursos escolares, el presente (2019/20) y el próximu (2020/21).

Na actualidá, ufiertase en 11 colexos públicos, el Apolinar García Hevia, Enrique Alonso, Marcelo Gago, Marcos del Torniello, Llaranes, El Quirinal, Palacio Valdés, Poeta Juan Ochoa, Versalles, Villalegre y Virxe de Les Marees, y cuatro Institutos d’Enseñanza Secundaria, el Carreño Miranda, La Madalena, Virxe de La Lluz y Menéndez Pidal, esti postreru, per primer vegada esti cursu.

Empobináu a les families con menores al so cargu, esti serviciu tien como oxetivu favorecer la conciliación de la vida llaboral y familiar, según l’alquisición de valores y vezos dende la infancia. Enmarcar nel Proyectu Educativu de Ciudá de la conceyalía d’Educación, y vio amontada nun 11,8 per cientu la so aportación nel Presupuestu aprobáu pol Conceyu d’Avilés pal exerciciu 2020, xubiendo hasta los 615.000 euros.

Tamién te podria gustar