Portada Lliteratura Concursu Micro-Rellatos L’horru del Carbayéu

Concursu Micro-Rellatos L’horru del Carbayéu

by asturnet

Con motivu de les Fiestes de San Roque del Carbayedo, a facer n’Avilés del 21 al 25 d’agostu del 2014, y col aquel d’animar a la creación lliteraria en llingua asturiana, l’Asociación de Vecinos El Hórreo del Carbayedo, en collaboración cola Estaya de Normalización Llingüística del Conceyu d’Avilés, dependiende del Serviciu de Promoción Cultural de la Conceyalía de Cultura, entama’l VIII CONCURSU DE MICRO-RELLATOS N’ASTURIANU “L’HORRU DEL CARBAYEDO” que tien les BASES que vienen darréu:

1- Pue participar cualquier escritor/a en llingua asturiana, como muncho con dos rellatos. 2- Los rellatos nun puen pasar de les 500 pallabres. La temática ye llibre, pero la redaición tendrá que respetar les normes ortográfiques y gramaticales marcaes pola Academia de la Llingua. 3- El plazu pa presentalos piésllase a les 14 hores del día 1 d’agostu.

4- La presentación sólo pue facese per Corréu Electrónicu, mandando los rellatos en formatu WORD a: avvelhorreo@yahoo.es. Los trabayos dirán encabezaos per un TÍTULU y firmaos namái con un NOMATU/pseudónimu. Nel corréu electrónicu axuntaráse un archivu aparte, que la organización (A. VV. El Hórreo) guardará en secretu, ensin que’l xuráu pueda conocelu enantes del fallu, colos datos siguientes: nome, teléfonu, señes, DNI, y títulu/os presentáu/os al concursu.

Daránse dos premios: primeru, de 400 euros y troféu; segundu, de 200 euros y placa. Los dos premios nun pueden recayer nel/na mesmu/a autor/a. El 5 d’agostu un xuráu formáu por especialistes en llingua asturiana y conocedores de la cultura asturiana determinará los trabayos ganadores.

El llunes, 25 d’agostu, los/les autores lleerán los rellatos premiaos y recoyerán los premios, a les 19:30 hores, nel Salón d’Actos de la AA. VV. El Hórreo (C/Dr. Marañón, 16, baxu). Tolos rellatos presentaos, premiaos o non, van esponese al públicu al aire, nel prau la fiesta (Parque del Carbayedo), los díes que dure ésta.

El Xuráu entenderá de cualquier dulda o problema que xurda. Nun se puen retrucar les sos decisiones.

Tamién te podria gustar