Portada Conceyos Conciertu en La Pola de les bandes que van actuar en The Cavern Club

Conciertu en La Pola de les bandes que van actuar en The Cavern Club

by redacción asturnews

Un conciertu en La Pola va axuntar a les bandes asturianes que van protagonizar un festival, per quintu añu consecutivu, nel míticu local de Liverpool. La cita, esti vienres 10 de mayu, a les 20 hores, nel Teatru Auditoriu.

Esti conciertu va cuntar coles actuaciones de:

JOHNNY PENICILINA Y LOS FRIXUELOS ELÉCTRICOS: Son una banda asturiana que lleva más de 25 años nel mundu de la música, faciendo un rock bien particular cola mayoría de les temes de producción propia. Con dellos discos grabaos, la frescura de la so rock fixo que nesti eventu sían riquíos dende’l primer añu pola dirección de The Cavern, lo que yá diz enforma a favor d’esta banda.

LOS CÓMODOS: Otra banda que nun podía perdese’l tar ende. Un grupu con un frescor especial que tresmite allegría allá onde va. Tamién con discos grabaos y tres una renovación que-yos dio más potencial, ye un grupu que tolos locales quieren tener. Frescura xuntu con veteranía, van faer qu’esta banda pónganos no más alto nel trubiecu de la música moderna.

SARAUDE: El futuru. Ye unu apueste y un arguyu de la organización el llevar a esti grupu al trubiecu de la música. Son un grupu nacío y criao en Llugones que, dende los sos empiezos, cuando solo teníen 14 o 15 años d’edá, yá sosprendieron nel so debú nel Lennon’s Chigre de Llugones. Jovencísimos entós, dalgunos d’ellos yá cursa estudios nel Conservatorio.

Tamién te podria gustar