Portada Música Conciertu de Stukas nes fiestes del Cristu la Paz de Brañella

Conciertu de Stukas nes fiestes del Cristu la Paz de Brañella

by asturnet

La veterana banda llangreana Stukas va actuar esti sábadu 16 nes Fiestes del Cristu de La Paz, na localidá entreguina de Brañella. El grupu lideráu por Jose Ramón Ordóñez va repasar nel conciertu los grandes esitos de la formación asina como les nueves canciones del so últimu discu ‘A pesar de todo’, editáu nel añu 2005 y col que la banda volvía a los sos oríxenes musicales con una apuesta polos patrones fieles a les formes del rock’n’blues de los años sesenta y setenta.

L’últimu discu de Stukas vien a resumir el llabor d’una etapa de transición ente l’anterior recopilatoriu grabáu con músicos del Conservatoriu de Llangreu y la incorporación al grupu de nuevos miembros, los cambios na banda coincidieron cola composición de temes nuevos. En palabres del so volalista, Ordoñez, nel trabayu hai una vuelta a los oríxenes: “ta mui influenciáu pola música qu’empezamos tocando nos años 60 y 70, rock’n’roll y blues, presentes siempre nel nuestru repertoriu y que nesti discu fáense más evidentes”.

La situación vivida nel contestu críticu de les cuenques tien un fiel reflexu nes lletres de les canciones, con títulos como:’Aquí me quede’ o ‘Conmigo en la cuerda’, y nel espíritu del discu dende la mesma portada: les instalaciones abandonaes d’un pozu mineru. Ye una amuesa del comprosimu del grupu “cola nuestra realidá social”, afirmaba Jose Ramón Ordoñez nel momentu de la presentación d’ ‘A pesar de todo’: “ye una realidá desesperante na que la xente paez resignada a aceptar la situación ensin nengún enfotu pol futuru de les cuenques y de les xeneraciones más moces, nós reflexamos esa situación nes nuestres canciones, inda paeza poco habitual facer esti tipu de denuncia social nel formatu del rock’n’roll, nel nuestru casu ye dalgo que siempre ficimos y esti discu nun ye una escepción”.

Música y denuncia que va poder vese nel conciertu que la banda va dar a partir de les doce y media la nueche nel pueblu de Brañella (Samartín del Rei Aurelio) que celebra les sos fiestes del Cristu de la Paz.

Tamién te podria gustar