Portada Cine Conciertos imposibles ufre a Talking Head y el ‘Stop Making Sense’ de Johnatan Demme

Conciertos imposibles ufre a Talking Head y el ‘Stop Making Sense’ de Johnatan Demme

by redacción asturnews

La Escuela de Comerciu ufre nel so Salón d’Actos esti vienres 15 de marzu a les 20 hores la proyección nel ciclu Conciertos imposibles la música de Talking Head y la pelícual ‘Stop Making Sense’ de Johnatan Demme.

Aclamada como una de les grandes películes de rock enxamás feches, el director de cine Jonathan Demme (venía de dirixir la serie de TV “Colombo” y depués fadría xoyes como “El Silenciu de los Corderos” o “Philadelphia” ) ablucó a tol mundu con una inclasificable obra sobro Talking Heads que la Warner financió ensin munches mires y qu’entá a día de güei resona como unu de los grandes afitaos del agora llamáu documental musical pero que fai yá más de 30 años llogró tescender con una sesión grabada en 3 díes con 7 cámares.

“L’habilidá de Jonathan foi ver el conciertu casi como si d’una obra de teatru tratárase, presentando los distintos personaxes y les sos rareces a el espectadores. Asina acabes per conocer a los miembros del grupu como les persones que son, cada unu coles sos singularidaes. Fáense amigos tos, por dicir”. Apuntaba años más tarde el mesmu David Byrne énte la enorme magnitú que siempres tuvo xuna obra que se movió ente un conciertu grabáu o un documental bizarro.

Escuela de Comerciu. Salón d’Actos. Vienres 15 de marzu a les 20.00 hores.
Organizador    Asociación Cultural Proxecta 3 y Festival de Curtiumetraxes de Xixón “Con + Miraes”

Tamién te podria gustar