Portada Política Conceyu Abiertu por Noreña sigue alantre col procesu d’Un Pueblu ente toos y toes, que finará’l 31 de xineru

Conceyu Abiertu por Noreña sigue alantre col procesu d’Un Pueblu ente toos y toes, que finará’l 31 de xineru

by asturnet

El procesu que Conceyu Abiertu por Noreña, so’l nome d’Un Pueblu ente toos y toes, que echó a andar el pasáu 27 d’avientu entró yá na so segunda fase: los conceyos esternos con asociaciones, clubes, colectivos y tamién vecinos y vecines individuales. Esta fase aprobose nel segundu conceyu abiertu del procesu el día 10 de xinero na Casa d’Alcuentros de la Muyer, y cunta con tres puntos: encuestes online, físiques y aconceyamientos coles asociaciones interesaes.

Encuestes online. Tanto nel blogue de conceyunorena.blogspot.com como nos sos perfiles en redes sociales, la organización va habilitar una encuesta basada nes prioridaes de los y les noreñenses, pa que la puedan completar los y les usuaries que lo crean oportunu.

Encuestes en formatu físicu. La mesma encuesta va poder ser rellenada en formatu de papel. Estos cuestionarios van poder ser cubiertos en diversos espacios del conceyu, asina como en contactu con miembros d’Un Pueblu ente toos y toes.

Conceyos coles asociaciones, clubes y colectivos de Noreña. Los y les participantes del procesu tán poniéndose en contactu con un llistáu d’alredor de 40 clubes, colectivos y asociaciones presentes en Noreña, p’alcordar conceyos nos que diches agrupaciones van poder presentar al procesu les sos propuestes y necesidaes de cara a la confección del programa ellectoral de Conceyu Abiertu por Noreña pa les prósimes elleiciones municipales.

Toa esta información recoyida va ser puesta de mancomún el prósimu 31 de xineru a les 12.30 na casa d’Alcuentros de la Muyer y nos prósimos conceyos abiertos d’Un pueblu ente toos y toes.

Tamién te podria gustar