Portada Política Conceyu Abiertu, plataforma nacionalista pa les elecciones, preséntase esti sábadu

Conceyu Abiertu, plataforma nacionalista pa les elecciones, preséntase esti sábadu

by asturnet

La plataforma ciudadana Conceyu Abiertu informóde que l’actu de presentación d’esti proyectu políticu va facese’l próximu sábadu, 19 de febreru de magar les 13.00 hores nel Salón d’Actos de la Biblioteca Xovellanos de Xixón. Nél va dase llectura a un Manifiestu fundacional, esplicándose de siguío el procesu que fizo posible y necesaria la criación de Conceyu Abiertu asina como la nueva metodoloxía política que va dir desendolcando esti movimientu.

Conceyu Abiertu ta estructurándose “como una rede de plataformes asamblearies a nivel de conceyu” col oxetivu de dir arrexuntando a curtiu y a mediu plazu a toos aquellos seutores sociales de la esquierda combativa qu’apuesten pola reconstruición nacional d’Asturies como País.

Dempués del actu políticu, al que tán convidaes toles persones interesaes, va celebrase una espicha nel Centru Social L’Ayalga de Xixón.

Fontes cercanes a Conceyu Abiertu adelantaron yá a Asturnews, que Conceyu Abiertu ta incorporando “tanto a militantes d’Andecha Astur como a militantes procedentes del sindicalismu alternativu de clas y de los movimientos sociales qu’enxamás militaron naquella formación política”.

Tamién te podria gustar