Portada Educación Concentración na Conseyería poles escueles 0-3 años

Concentración na Conseyería poles escueles 0-3 años

by asturnet

Los principales sindicatos del ámbitu educativu súmense mañana xueves a les 10:30 hores a la concentración entamada en favor de les escueles 0-3 delantre la Conseyería d’Educación. La llarga llucha pola dignificación d’esta etapa de la enseñanza sigue, sigún asoleyaba esti miércoles el sindicatu SUATEA nuna nota de prensa.

Nesta llucha xúntense tanto les Asociaciones de Padres y Madres como’l personal que trabaya neses escueles mientres les diferentes Alministraciones miran pa otru llau y niéguense a asumir les sos responsabilidaes. Dende la Conseyería d’Educación propónense continuos retayos qu’afecten al carácter educativu y asistencial d’estos centros.

Les consecuencies súfrenles, d’un llau, les families que ven menguada la calidá de l’atención de les sos fíes y fíos y del otru la plantiya de los centros que ve como con menos efectivos tien d’atender les mesmes obligaciones. Danse despidos, les baxes del personal nun se cubren y remiéndase l’apertura de nuevos centros col desplazamientu de la plantiya adscrita a otros de nueva apertura.

Pa SUATEA, la dignificación de les escueles 0-3 pasa per:  La integración de la rede de les escuelas infantiles de 0-3 nel sistema educativu, reconociéndose’l so carácter educativu y asistencial. Mantenimientu del nivel de calidá, d’atención y educación de la rede.  Que l’apertura de nuevos centros implique la dotación de la plantiya y recursos amañosos pal so funcionamientu con nueves contrataciones y nun robando los existentes n’otres escueles.  La recuperación de la plantiya qu’había en cada centru al anicio del cursu escolar.  Que les baxes que se xeneren na plantiya se cubran de secute p’asegurar el bon funcionamientu de los centros.

Tamién te podria gustar