Portada Cooperación Concentración contra la guerra d’Iraq

Concentración contra la guerra d’Iraq

by asturnet

Embaxo’l lema “Prometieron democracia, provocaron l’horror” delles organizaciones sociales, polítiques y sindicales convoquen una concentración contra la guerra y ocupación d’Iraq de la que güei se cumplen 4 años.

El Comité de Solidaridá cola Causa Árabe, Izquierda Xunida, Médicos “a pie de calle”, Bloque por Asturies, Lliberación, FSA-PSOE, CSI, SUATEA, UXT, CCOO, Movimientu Social pola Escuela Pública, la Plataforma de la Sanidá Pública y l’Atenéu Obreru son les entidaes convocantes d’esta concentración que se va facer a partir de les 19,00 hores na Plaza del Parchís de Xixón.
Nestos cuatro años d’ocupación Iraq sofrió la muerte de más de 650.000 iraquinos, más de dos millones de refuxaos, l’aumentu de la violencia contra les muyeres o la eliminación de 250 intelectuales.
Coincidiendo con esta fecha’l Partíu Demócrata americanu presentaba ayeri una resolución al Congresu americanu pa que los USA retiraren les sos tropes del país pérsicu, la resolución nun algamó la mayoría congresual polo qu’esti partíu la va llevar al Senáu americanu, cámara na que cuenta cola mayoría.
La guerra d’Iraq entamó depués del pronunciamientu de Bush, Blair y Aznar nes Azores nel qu’anunciaben la ocupación del estáu iraquí por mor de la supuesta esistencia d’armes de destrucción masiva, circunstancia esta que depués determinóse como falsa.

Tamién te podria gustar