Portada Música Concedíes subvenciones a 7 proyectos pa promoción de la música n’asturianu

Concedíes subvenciones a 7 proyectos pa promoción de la música n’asturianu

by redacción asturnews
Cabecera del BOPA del 9 d'Avientu onde apaez asoleyada la resolución de les suvenciones a promoción de la música

Nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies del miércoles 9 d’avientu publicóse la resolución de concesión de subvenciones pa promoción de la música n’asturianu y gallego-asturianu. Son 7 proyectos con un importe total de 17.212,54 euros.

Na resolución d’esti añu namái tres de los proyectos son individuales, axuntando los otros cuatro interpretaciones de varios autores. Los 7 CD suvencionaos son “Que nun t’aborreza la naturaleza” de Petit Pop, “Con estes y otres palabres” de Fernando Valle Roso; el CD llibru “A guerra ds mundos” del grupu Bacotexo de pop-rock en gallego-asturianu; y los recopilatorios “Bestiariu”, “Cuenca del Caudal, 18 aniversariu”, “XX Concurso de la Nueva” y “Viendren 2015”.

L’oxetu d’esta llinia d’actuación ye la concesión d’ayudes económiques en réxime de concurrencia competitiva a empreses privaes (persones físiques o xurídiques) que presenten proyectos discográficos onde l’asturianu y/o gallego-asturianu seya la llingua normal y vehicular na qu’aparezan les lletres de los cantares y tolos testos impresos o dixitales qu’acompañen la obra musical. A lo menos la metá de los temes del discu han tar escritos y cantaos en dalguna d’eses llingües.

La resolución de la concesión de les subvenciones pa promoción de la música puen consultase nel BOPA.

Llistáu de Subvenciones concedíes

Subvenciones concedíes

Tamién te podria gustar