Portada Política Compromisu por Samartín refuga l’enllaz con Alcampo

Compromisu por Samartín refuga l’enllaz con Alcampo

by asturnet

Compromisu por Samartín refuga l’enllaz ente’l Corredor del Nalón y l’Alcampo y fai anuncia que va presentar allegamientos al proyectu, calificándolu de chanchullu y denunciando la connivencia esistente ente Ayuntamientu y l’empresa.

Ante la publicación nel BOPA del 25 de febreru del anunciu del resolvimientu de la CONSEYERÍA DE FOMENTU, ORDENACIÓN DEL TERRITORIU Y MEDIU AMBIENTE pola que se somete a información pública’l proyectu d’obres consistente na construcción d’una vía de salida dende la carretera de la Rede del Principáu d’Asturies AS-117 Riañu-Puertu de Tarna, al altor del puntu kilométricu 9+590, marxe derecha ( L´Entregu), nel conceyu de Samartín del Rei Aurelio que tien como finalidá enllazar el corredor del Nalón col Centru Comercial Alcampo Valle del Nalón, Compromisu por Samartín anuncia yá que, nos próximos díes, va tomar vista del espediente y va presentar allegamientos refugando estes pretensiones.

Compromisu, que yá tomó vista del espediente nel ámbitu municipal onde s’atopó con una situación escandalosa llarada d’illegalidaes ya irregularidaes que fraya lo contemplao na Llei de Procedimientu Alministrativu y del que s’esprende la connivencia de les autoridaes municipales colos representantes de la empresa, considera que nos alcontramos ante una cacicada monumental qu’antepón l’interés privativu de la empresa penrriba del bien xeneral de los usuarios del corredor y que’l so únicu fin ye consiguir qu’esti centru comercial, sobremanera la so gasolinera, s’asitie en condiciones ventaxoses sobre’l pequenu comerciu local y estaciones de serviciu competidores suyes. Nesti sentíu hai que recordar la última decisión municipal del zarru de la gasolinera de L´Entregu na que, a pesar de que la concesión esaniciarase, ello nun significaba la clausura automática de la gasolinera, tal y como se vendió dende’l gobiernu municipal, na opinión de Compromisu.

Compromisu encamienta a los grupos municipales de la oposición a que digan clara y públicamente cuál ye la so actitú nesti asuntu y dexen d’amoriar la perdiz. La ciudadanía tien drechu a saber que ye lo que piensen al respective. Queremos saber si van dexar que lo que nun foi posible nin pal pueblu de Blimea, nin pa equipamientos públicos tan importantes como los polígonos industriales de La Florida y el de Villar, lo vaya a ser pa una empresa privada que los sos tentáculos paecen llargos y poderosos, algamando, non yá oxetivos municipales, sinón tamién autonómicos.

Compromisu recuerda tamién que la Llei de Carreteres Asturianes prohibe taxativamente esi tipu d’enllaces dende carreteres como’l Corredor del Nalón a propiedaes privaes, como ye’l casu, que se frayen les instrucciones técniques de seguridá qu’afiten les distancies ente salíes y considera una tomadura de pelo les referencies al colapsu de los accesos al L´Entregu. Recuerda, amás la importancia del Corredor como exe vertebrador del valle y la so comunicación col restu de Asturies.

Pa finar, Compromisu manifiesta la so voluntá de collaborar con toles organizaciones polítiques, sociales y vecinales que s’opongan a esti chanchullu que dexa pelos suelos el principiu d’igualdá que debe de rexir les actuaciones de los poderes democráticos.

Tamién te podria gustar