Portada Política Compromisu por L.lena refuga al gobiernu que dexe l’AVE en Llión

Compromisu por L.lena refuga al gobiernu que dexe l’AVE en Llión

by asturnet

Compromisu por L.lena vien de refugar la decisión del gobiernu d’españa de que l’Alta Velocidá vaina quedar en Llión y que l’AVE nun aporte a Asturies al trabéis del conceyu L.lena. La decisión del gobiernu del Estáu español de que l’AVE quedar en Llión y nun llegue a Asturies tres l’anunciu realizáu de que tienen previstu construyir el intercambiador de vía en territoriu lleonés, resulta pa Compromisu “un insultu y una burlla al conxuntu de los asturianos y una manifiesta marginación”.

Como ye bien sabíu, la construcción de los túneles de la Variante garantiza la posibilidá de que l’AVE pueda llegar a tierres asturianes al traviés del conceyu de L.lena, una vegada rematada la fase final cola instalación de la catenaria y les víes, y resolviérense los problemes provocaos poles filtraciones d’agua. El nuesu grupu entiende que nestos momentos de crisis nun se lleve a cabu’l tramu ente La Pola y Xixón pol so altu costu económicu y medioambiental p’aforrar namá diez minuto de viaxe según los estudios realizaos. Pero cola fase principal de la obra de la Variante terminada dempués d’una importante inversión económica, nun esiste nenguna xustificación por que nun se construya’l intercambiador y la correspondiente estación de l’AVE en L.lena, garantizando d’esta forma que l’alta velocidá llegue a territoriu asturianu. Amás, los llenizos nun tamos dispuestos a qu’en soportando mientres años les consecuencies de les obres y el so impactu sobre la nuesa redolada natural, agora nun cumplan cola finalidá prevista.

Ante esta situación, dende Compromisu por L.lena consideren que ye necesaria una contundente respuesta per parte de la sociedá asturiana. Por ello, van presentar una moción al Plenu del próximu mes refugando les intenciones del gobiernu del PP y esixendo la construcción d’una estación d’AVE y del intercambiador en L.lena. Per otra parte, vamos solicitar tamién a los grupos con representación na Xunta, un sofitu esplícitu a estos pidimientos cuidao que consideramos que la reacción de la mayoría de los grupos parlamentarios asturianos ta siendo nula en dellos casos y tibia n’otros. Cabo recordar, que na pasada llexislatura, el nuesu diputáu del Bloque por Asturies, presentó yá una iniciativa parlamentaria nesti sentíu que nun llogró’l sofitu del restu de partíos.

Tamién te podria gustar