Portada Conceyos Colombres: Pueblu Exemplar 2015

Colombres: Pueblu Exemplar 2015

by redacción asturnews
Captura de la Web de la Fundación Princesa d'Asturies

Colombres ye’l Pueblu Exemplar de 2015 por caltener y arriquecer el legáu de los emigrantes asturianos y convertir la emigración “nun elementu dinamizador de la cultura, la economía y la sociedá”.

La capital de Ribedeva destaca, sobremanera, pola so hestoria d’emigración y tamién pola del regresu d’aquellos que se colaron a ‘faer les Américas’. Precisamente, el títulu de la so candidatura pal galardón yera ‘Colombres y el so pasáu indianu’. Nesta localidá alcuéntrase la Fundación Archivo d’Indianos – Muséu de la Emigración, allugada na Quinta de Guadalupe, monumentu que foi construyíu pol emigrante a México Íñigo Noriega a principios del sieglu XX. Esta Fundación tien como oxetivu promover, incentivar y promocionar les actividaes rellacionaes col estudiu, investigación y documentación sobre’l fenómenu de la emigración española a América.

Colombres impúnxose a otres 17 candidatures nes deliberaciones que tuvieron llugar esta mañana y ye’sustitutu de Boal, Pueblu Exemplar de 2014. La villa foi declarada Bien d’Interés Cultural pol Gobiernu autonómicu en 2013 col principal argumentu de les sos cases d’indianos.

Tamién te podria gustar