Portada Conceyos Cola seronda aporta la nueche europea de los y les investigadores

Cola seronda aporta la nueche europea de los y les investigadores

by redacción asturnews

La Universidá d’Uviéu celebra esti vienres una nueva edición de laNoche Europea de los Investigadores, un proyectu de divulgación científicaimpulsado dende’l Vicerrectorado d’Investigación y coordináu pola Unidadde Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i) para averar el llau máshumano de la investigación.

Na Nueche Europea de los Investigadores, que se celebrará esti 28 de setiembre en más de 340 ciudaes simultáneamente, elpersonal investigador ye’l protagonista. Tratase de dar a conocer de cerca’l  trabayu, llogros y l’impactu que la nuesa investigación tien sobre la nuestra vida cotidiana.

Esta edición, al igual que la de 2017, va realizase en horariu 18 a 22 hores nel patiu del Edificiu Históricu de la Universidá(Uviéu), nel Muséu del Ferrocarril (Xixón/Xixón) y n’Avilés. L’actividá cuenta col sofitu de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnoloxía (FECYT),el Conceyu d’Avilés y el programa “Xixón con Ciencia” de la FundaciónMunicipal de Cultura.

Equí puedes descargase’l Programa de La Nueche Europera de los Investigadores nel Muséu del Ferrocarril d’Asturies en Xixón.

Tamién te podria gustar