Portada Cine Clausurada una web ‘pirata’ de descarga de películes qu’agospiaba miles de títulos

Clausurada una web ‘pirata’ de descarga de películes qu’agospiaba miles de títulos

by redacción asturnews

La Policía Nacional detuvo recién al alministrador d’una páxina web de descargues audiovisuales “pirates” en llingua castellana qu’ufiertaba miles de títulos frayando los derechos de los sos titulares y clausuró el portal. El dominiu foi creáu nel añu 2012 despintando la identificación de los sos titulares.

Detrás de la páxina, ‘Qué veo güei’, atopábase una empresa que’l so supuestu oxetivu yera la vienta de vehículos y otros productos al traviés d’Internet. Solo mientres el pasáu mes de febreru la web recibió más de 2.000.000 de visites d’usuarios d’España, Llatinoamérica y EEXX; llogrando unos beneficios de más de 100.000 euros por publicidá nos últimos dos años, según informó la Policía Nacional. Al arrestáu atribúyense-y delitos contra la propiedá intelectual y blanquéu de capitales, y dos hermanos sos fueron investigaos nel marcu d’esta operación.

Les investigaciones empezaron va un añu, cuando axentes especializaos recibieron la denuncia de la Entidá de Xestión de Derechos de el Productores Audiovisuales. Entós pudieron comprobar qu’un dominiu, creáu nel añu 2012, fuera inscritu al traviés d’una empresa especializada qu’aseguraba l’anonimatu de los datos del alministrador y responsable de la web. Les investigaciones concluyeron que detrás del portal y atopaba una empresa que’l so supuestu oxetivu yera la vienta de vehículos y otros productos al traviés d’Internet.

La Policía comprobó que la web yera frecuentada por millones d’usuarios de fala hispana -España, Llatinoamérica y EEXX- que podíen descargar películes, series y demás material al traviés d’enllaces a les distintes les obres. D’esta manera, l’alministrador llograba enormes cantidaes de dineru en función del númberu d’usuarios y la so actividá ante los anuncios publicaos. Los beneficios pol insertamientu d’estos banners superaríen los 100.000 euros nunos dos años.

Tamién te podria gustar