Portada Lliteratura Claudio Magris, Milan Kundera y Paul Auster eríxinse como favoritos pal ‘Príncipe’ de les Lletres

Claudio Magris, Milan Kundera y Paul Auster eríxinse como favoritos pal ‘Príncipe’ de les Lletres

by asturnet

Los escritores Claudio Magris, Milan Kundera y Paul Auster son, por esi orde, los tres grandes favoritos pa recibir el Premiu ‘Príncipe de Asturias’ de les Lletres, que se fallará esti mediudía y qu’abre la concesión de los galardones na so XXIV edición. Los miembros del xuráu aconceyaron dende primera hora d’ayeri n’Uviéu pa decidir el nome’l ganador ente 30 candidatos de 16 nacionalidaes.

Nun alcuentru colos medios de comunicación previu a la constitución del xuráu como tal, tres de sos miembros -los escritores Fernando Sánchez Dragó y Juan José Armas Marcelo, y el presidente de la Real Academia de la Lengua, Víctor García de la Concha- señalaron al novelista Juan Marsé como merecedor del galardón, pesie a que caún d’ellos declaró tener el so propiu favoritu.

Sánchez Dragó, partidariu de premiar a un autor de sonadía internacional, adelantó que defenderá les opciones de la escritora india Arundathi Roy, mientres qu’Armas Marcelo decantóse por galardonar a José Manuel Caballero Bonald y el presidente de l’Academia de la Lengua Española dixo preferir, en tóu casu, a un autor hispánicu como ganador.

Magar d’eses preferencies, el nome del escritor centroeuropéu Milan Kundera sonó yá dende la mañana como’l d’un candidatu de pesu al ‘Príncipe’ de les Lletres 2004, que’l xuráu concederá, según declaraciones de los sos propios miembros, con plena independencia y ensin idegues prefixaes que puean condicionar la votación final.

Web oficial de la Fundación ‘Príncipe’

Tamién te podria gustar