Portada Conceyos Clásicos Ilustraos nel CCAI: De Moby Dick a La Semeya de Dorian Gray.

Clásicos Ilustraos nel CCAI: De Moby Dick a La Semeya de Dorian Gray.

by redacción asturnews

Ilustrar un llibru ye siempres apasionante, pero si amás esi llibru ye un Clásicu de la Lliteratura Universal, el retu conviértese en terrible, y esi ye l’enfotu de la espo que s’abriera esta fin de selmana nel Centru de Cultura Antiguu Institutu.

Enfrentase a dos llibros como estos rique sobremanera d’enforma estudiu y analís del testu. Ye quiciabes la parte más estimulante para mi como ilustrador, y na que más tiempu s’hai d’invertir antes de coyer un lápiz y empezar a dibuxar. Estes publicaciones son adaptaciones enfocaes a un públicu xuvenil, y pa captar tola so esencia, nos dos casos foi bien importante trabayar a partir de les obres orixinales.

Pal llibru “Moby Dick” realizáronse 30 ilustraciones de gran formatu a llápiz y darréu fueron entintadas y coloriaes con ordenador. Nel casu de “La semeya de Dorian Gray” fueron 24 les imaxes qu’apaecen afiguraes na publicación.

Nun principiu les ilustraciones diben ser a tou color, pero reflexar les idees del testu de la forma más fidedigna riquía d’un tratamientu cromáticu muncho más senciellu. Mar y sangre.

Centru de Cultura Antiguu Institutu. Cuando: Del 9 d’ochobre de 2020 al 29 d’ochobre de 2020 De 17:00 a 22:00

Más información

Tamién te podria gustar