Portada Sociedá Ciudaes del arcu atlánticu européu aconceyarán en Xixón pa discutir sobro identidá cultural

Ciudaes del arcu atlánticu européu aconceyarán en Xixón pa discutir sobro identidá cultural

by asturnet

Xixón quier ser epicentru, por un día, de la vida cultural del arcu atlánticu. La conceyala xixonesa de Cultura, Mercedes Álvarez, presentó güei en Francia una programa col que la ciudá comprométese a acoyer, en mayu prósimu, un alcuentru de representantes de ciudaes atlántiques pa debatir sobro la diversidá y la identidá culturales, ente conferencies artístiques, xuntances polítiques y un seminariu de danza contemporánea.

La propuesta del Consistoriu xixonés conociéronla esta mañana los asistentes a un alderique internacional sobro residencies d’artistes que se cellebra na llocalidá francesa de Rennes, entamáu pola Rede de Ciudaes del Arcu Atlánticu, pero inda tien que ser consensuada nuna prósima xuntanza que la comisión de Cultura d’esi organismu mantendrá en Nantes.

En cualquier casu, l’Ayuntamientu de Xixón yá da los pasos necesarios pa ser la sé, el 9 de mayu de 2005, d’una xornada europea de la Cultura qu’incluyirá la presentación d’una páxina web monográfica, conferencies, sesiones de discutiniu y el proyectáu alcuentru sobro danza.

Too ello organizaráse, según los planes del Conceyu xixonés, al rodiu del programa européu ‘Cultur*At’, qu’alita la cultura y el patrimoniu como factores de desarrollu de les ciudaes del arcu atlánticu européu y que Xixón lidera dende hai dos años con financiación comunitaria.

Nesti proyectu de xestión cultural participen una esbilla de ciudaes ente les que s’atopen Glasgow, Cork, Rennes, Nantes, Burdeos, Faro, Santiago de Compostela, Avilés y Xerez de la Frontera.

Tamién te podria gustar