Portada Lliteratura Cincuenta escritores analicen en Llanes la confluencia de tres xeneraciones de la lliteratura asturiana

Cincuenta escritores analicen en Llanes la confluencia de tres xeneraciones de la lliteratura asturiana

by asturnet

Los escritores en llingua asturiana realcuéntrense depués de seis años. Cincuenta autores de tres xeneraciones lliteraries participen a partir de güei en Llanes nuna xunta que quier abrir una nueva etapa na lliteratura fecha n’Asturies y qu’echa a andar con una conferencia del poeta José Luis Piquero y un recital poéticu.

Nesa llectura de testos poéticos participarán los autores Esther Prieto, Lourdes Álvarez, Pablo Antón Marín Estrada, Marta Mori y Miguel Rojo, prolegómenu d’un conceyu que continuará na xornada’l sábadu con sendos alderiques sobro les xeneraciones del Surdimientu y de los años ochenta dirixíos, respectivamente, por Berta Piñán ya Ignaciu Llope.

Asinamesmo, l’autor Xosé Bolado disertará a media tarde sobro lliteratura ya identidá y la poesía volverá pesllar la xornada, xunta un recital musical a cargu de Carlos Rubiera. La Xunta d’Escritores Asturianos rematará el domingu con una intervención d’Ismael María González Arias, un alderique en tornu al papel y el llabor de los autores asturianos nel cambiu de sieglu y una tercera llectura poética, nesta ocasión protagonizada por representantes de la xeneración más moza de creadores: Vanessa Gutiérrez, Susana Rodríguez Cela, Pablo Texón y Henrique Facuriella.

La pasada selmana, el coordinador del alcuentru, Xuan Bello, presentó la xuntanza como una cita que nun quier ser un muru de llamentaciones, sinón un puntu de partida p’abrir un tiempu nuevu na lliteratura asturiana. A Llanes acudirá una representación de 50 autores, depués d’una “esbilla traumática”, en pallabres de Bello, por razones d’aloxamientu y operatividá.

La última xunta d’escritores cellebróse na llocalidá de Lluanco nel añu 1998, depués d’alcuentros asemeyaos en Villaviciosa, Lluarca y tamién en Llanes, ésti caberu a finales de los años ochenta. L’asamblea que güei comienza cuenta col auspiciu de la Conceyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu.

Archivu. Los escritores axuntaránse en Llanes cola vocación d’abrir una etapa nueva na lliteratura asturiana

Tamién te podria gustar