Cinco orquestes van animar les verbenas de San Agustín na plaza d’España y La Esposición d’Avilés

Cinco orquestes van animar les verbenas de San Agustín na plaza d’España y La Esposición d’Avilés
24 agostu 15:22 2018 Imprimir

Cada nueche dende esti vienres 24 al martes 28 d’agostu cinco orquestes van animar les verbenas de San Agustín na plaza d’España y La Esposición d’Avilés. Frente al Conceyu van actuar Europea Big Band, Assia y La Fórmula. Y en Les Meanes van facer Dominó y La Última Lexón. El sábadu 25, tributu a Sabina y Serrat col espectáculu musical “Dos Páxaros y un Tríu”.

Les verbenes volverán ser protagonistes nes nueches de les Feries y Fiestes de San Agustín con cinco actuaciones d’orquestes destacaes nel panorama nacional. Tratase d’Europea Big Band, Assia, La Fórmula, Apoderó y La Última Lexón, que van enllenar d’ambiente cada nueche ente’l 24 y el 28 d’agostu partíes en dos escenarios: la plaza d’España y la pista de La Esposición.

La primera de les verbenas va tener como protagonista a la Orquesta Europea Big Band, que se va xubir al escenariu de la plaza d’España esti vienres 24 a partir de les 22:30 hores.

El sábadu 25 d’agostu, la pista de La Esposición va acoyer l’actuación de la Orquesta Apoderó, que se va desenvolver en dos pases con empiezu a les 21:30 y a les 00:30 hores.

La Orquesta Assia va ser la encargada de poner música a la verbena que’l domingu 26 va tener el so escenariu na plaza d’España. Va Ser a partir de les 22:30 hores.

El llunes 27 va llegar la vez de la Orquesta La Última Lexón, que va actuar na pista de La Esposición con dos pases que van arrincar a les 21:30 y a les 1:00 hores.

A lo último, la Orquesta La Fórmula va ser la encargada de cerrar el programa musical d’estes Feries y Fiestes protagonizando la verbena que va tener llugar na plaza d’España’l martes 28. Va Haber música en dos pases, empezando a les 21 hores el primeru y a les 00:30 hores el segundu, tres la finalización del espectáculu pirotécnicu.

El sábadu 25, mientres la posa ente los dos pases de la Orquesta Apoderó, l’escenariu de la pista de La Esposición va acoyer el conciertu de “Dos páxaros y un tríu”. Tratase d’una banda tributo a el cantautores Joaquín Sabina y Joan Manuel Serrat que recrea la xira que dambos realizaron de manera conxunta nel añu 2007 sol títulu de “Dos páxaros d’un tiru”. L’actuación, que va empezar a les 23:00 hores, va consistir nun percorríu musical a lo llargo de les trayectories de dambos artistes, jalonadas de grandes ésitos que figuren ente los más escuchaos de la hestoria de la música española. La banda ta formada por 12 músicos y encabezada por José Manuel del Ríu y Felipe Gil, que nesti espectáculu dan voz a les temes de Serrat y Sabina respectivamente.

 

  Categories: