Portada Fiestes Cinco orquestes enllarguen la diversión nes verbenes de San Agustín d’Avilés

Cinco orquestes enllarguen la diversión nes verbenes de San Agustín d’Avilés

by redacción asturnews

El martes en La Esposición y esti llunes y el miércoles na plaza d’España, cinco orquestes enllarguen la diversión nes verbenes de San Agustín d’Avilés.

Los gallegos La Bamba van ser los primeros n’actuar. Van Siguir los asturianos de Cuarta Cai. Y va cerrar el miércoles, na nueche grande, una de les agrupaciones más reconocíes d’Asturies. El martes ritmos caribeños na Nueche Cubana con Anacaona, compuesta totalmente por muyeres, y Nuevos maestros del son, en La Esposición. Mientres los conciertos va tar abiertu’l Puntu Lila d’información contra les agresiones sexuales, na cai San Francisco

Les tradicionales verbenes de San Agustín conviértense tolos años n’unu de los principales polos d’atracción de públicu mientres les xornaes festives. Una edición más, volverán tener protagonismu, partíu ente los escenarios que se van asitiar na Pista de la Esposición y la Plaza d’España. Cinco orquestes, en cuatro nueches, van encargar d’enllargar la fiesta hasta la madrugada, dende’l sábadu 24 d’agostu, de la mano de la conceyalía de Festexos.

Na medianueche d’esti llunes, a les 00 hores, van ser los asturianos Cuarta Cai quien actúen frente al públicu de la Plaza d’España. Tratase d’una de les más nueves y esitoses orquestes asturianes, fundada nel 2011, conformada por 12 componentes, con cuatro cantantes, dos moces y dos chicos, y siete músicos a los preseos, destacando la so potente sección de metales sobro’l gran escenariu de 20 metros.

El martes ye la vez de los pegadizos ritmos caribeños na Nueche Cubana, a partir de les 22.30 hores en La Esposición. Encabeza l’actuación Anacaona xuna de les orquestes de más llarga tradición del país caribeñu, d’esistencia ininterrumpida dende fai nada menos que 75 años, y conformada dende la so fundación por muyeres, por daqué reciben el nomatu de “La orquesta femenina de Cuba” y actuó per numberosos países d’América, Europa y Asia. Elles van averar el mueyu y demás estilos cubanos nun conciertu doble, xuntu a xuna formación que tamién destaca por calidá y mocedá, los Mozos Maestros del Son.

Y na nueche grande de San Agustín, sesión doble na Plaza d’España d’una de les orquestes asturianes más respetaes y con más siguidores, que repite per segundu añu consecutivu. El primer pase de la verbena va ser de 21 a 22 hores, previu al conciertu d’Ana Belén nel Niemeyer y a los Fueos Artificiales. Y a partir de les 00.30 hores, vuelta al escenariu d’esta agrupación sonora que debutó en 1986 y que güei conformen René (saxo), José Ramos ‘Peke’ (batería), Adrián (tecles), Manolo (trombón), Isma (trompeta), Josín (baxu), Alberto (saxo), Ríchard (voz) y Rucu (guitarra).

Tamién te podria gustar