Portada Patrimoniu Cinco escritores vinculaos al vai del Caudal sofiten la candidatura de Cuna y Cenera a Premiu Exemplar

Cinco escritores vinculaos al vai del Caudal sofiten la candidatura de Cuna y Cenera a Premiu Exemplar

by asturnet

Los promotores de la candidatura del vai de Cuna y Cenera a Pueblu Exemplar d’Asturies organizaron ayer una visita a la zona na qu’un grupu d’escritores quiso amosar cola so presencia el sofitu a la iniciativa. Fulgencio Argüelles, Montserrat Garnacho, Ana Vanessa Gutiérrez, Ismael María González Arias y Laudelino Vázquez resaltaron los atractivos d’esti vai p’algamar la distinción que lu reconoza pola so singularidá.

Conceyales del Ayuntamientu de Mieres, ente ellos Marcos Cienfuegos d’IX-BA -ún de los promotores de la candidatura- acompañaron a los escritores nel so percorríu pelos sitios emblemáticos del vai de Cuna y Cenera. Na visita anunciaron que nes prósimes selmanes van ser otros personaxes relevantes del mundu del arte y la vida pública asturiana los que viaxen pel vai pa sofitar cola so presencia la promoción del vai p’algamar el Premiu Pueblu Exemplar d’Asturies.

La candidatura de Cuna y Cenera ta avalada por cientos de firmes, ente elles les de personaxes públicos como’l cantante Víctor Manuel o l’actriz María Luisa Merlo. Apocayá los promotores de la iniciativa editaron venti mil postales pa que seyan los propios ciudadanos los que respalden la candidatura.

Tamién te podria gustar