Portada Sociedá Cinco cientos de muyeres participen en “Tiempu Propiu”

Cinco cientos de muyeres participen en “Tiempu Propiu”

by asturnet

Más de 500 muyeres de 21 conceyos asturianos participen esti martes 12 y el miércoles 13 nos intercambios del programa Tiempu Propiu que promueve l’Institutu Asturianu de la Muyer.

Tiempu Propiu ye un proyectu empobináu a muyeres mayores de 50 años qu’ufierta un espaciu d’alcuentru al traviés d’actividaes d’intercambiu y de talleres en materia de salú, cultura y nueves tecnoloxíes. Tratase d’una esperiencia que fomenta la participación social d’esta coleutividá ampliando y consolidando les sos relaciones sociales al traviés del aprendizaxe, la meyora de la salú y l’esfrute del tiempu llibre. El programa encadármase alrodiu d’una serie de talleres y d’actividaes complementaries, ente les que s’atopen estos intercambios.

El programa d’esti martes 12 tien a les muyeres de Samartín del Rei Aurelio como protagonistes en Cangues d’Onís: van faer un percorríu per Cangues dende les 10 de la mañana, pa siguir con una visita a la Casa Riera, la Ponte Romana y la Capiya de Santa Cruz.

Mañana, miércoles, muyeres de Llanes participantes nel programa Tiempu Propiu van viaxar a Grau y Pola de Siero: a les 10 van ser recibíes na Casa de Cultura de Grau para, de siguío, visitar la Casa de Cultura y la Capiya de los Dolores. Darréu, van mover a Pola de Siero pa conocer l’Auditoriu y percorrer la localidá.

Tamién te podria gustar