Portada Música Ciclu de Jazz en Caxastur

Ciclu de Jazz en Caxastur

by asturnet

La Obra Social y Cultural de Caxastur anuncia una nueva edición del so ciclu de jazz. La selmana del 22 de xineru al 27 de xineru el jazz centrará l’actividá de los auditorios de la Obra Social de Caxastur. Nel ciclu participen figures como Isaac Turienzo, Joaquín Chacón o Confuksion.

El día 22 de xineru entamará’l ciclu de jazz de Caxastur cola actuación del Isaac Turienzo Trío nel Centru Cultural de Caxastur n’Uviéu, esti tríu ta formáu por Isaac Turienzo, Miguel Ángel Chastang y Tino di Geraldo. Darréu actuar n’Uviéu darán otru conciertu na Casa la Cultura d’Avilés el martes 23 de xineru.
El duu de piano y guitarra compuestu por Federico Lechner y Pablo Reganado actuarán en Xixón el xueves 25 de xineru a partir de les ocho de la tarde.
Los guitarristes Joaquín Chacón y Marco Martínez actuarán el 26 de xineru nel Centru Caxastur de Mieres a partir de les 20,00 hores.
Confunksión tocarán en L.luarca el vienres 26 de xineru dende les 20,00 hores. Esti grupu formáu en 2003 integra a músicos que provienen de diferentes aries de la música, dalgunes tan estremaes como’l heavy metal o la música latina. Llangréu pesllará’l Ciclu de Jazz uvieín cola actuación del Images Jazz Trío, un grupu formáu por músicos participantes en bandes como Fool Ensemble o V8 Ford.

Tamién te podria gustar