Portada Fiestes Ciañu celebra la so VI Romería de Primavera

Ciañu celebra la so VI Romería de Primavera

by asturnet

L’Ayuntamientu de Llangréu, en collaboración cola Asociación de Vecinos S. Antonio de Ciañu, la Bandina Tradicional Valle del Nalón y les agrupaciones corales José León Delestal, Coru Nuevu Atardecer de Garciotun (Toledo), Polifónica L’Entregu y Santa Apolonia de Pañeda organicen esta sesta fiesta de primavera que va tener llugar en Ciañu esti sábadu 30 de mayu y el domingu 31 de mayu.

La Romería presenta una montonera actos que, dende la mañana’l sábadu, van llevar folixa y cultura tradicional per tol distritu llangreanu de Ciañu. El sábadu a les 11:30 hores, el disparu morteros va anunciar l’empiezu de la VI Romería de Primavera en Ciañu pa siguir cola inauguración y apertura 2u Mercáu Tradicional Romería de Primavera.

A les 13:00 hores empieza’l VI Certame Cantando pelos chigres cola entrega llibros de cantares y rondes pelos chigres de Ciañu colos coros y pareyes de gaita y tambor. Yá de tarde, a les 18:00 hores va tener llugar una sesión de canción asturiana y l’actuación de la Bandina Tradicional Valle del Nalón nel quioscu’l parque Rosario Felgueroso de Ciañu.

La tarde’l sábadu va rematase con un conciertu del Tríu Odón García, Pepín de Muñalén y Nel Suárez nel quioscu’l parque Rosario Felgueroso de Ciañu.

Pal domingu, amás de siguir col Mercáu Tradicional de Primavera, a les 11:00 va haber diana floriada con gaita y tambor, desfile de xigantes y cabezudos y disparu de morteros.

A les 12:30 hores, la Banda Música de Llangréu va poner conciertu nel quioscu’l parque de Ciañu. Dempués, a les 13:00 hores va tener llugar la segunda parte del VI Certame Cantando pelos chigres. A les 13:30 hores, el quioscu’l parque va acoyer la puya’l ramu y l’actuación del Coru Nuevo Atardecer de Garciotun (Toledo) y del Colectivu Musica Tradicional y de Baille L’Enguedeyu.

Yá de tarde, a les 17:00h, el parque de Ciañu va ser escenariu d’actividaes pa tolos públicos: xuegos y deportes tradicionales, atracciones pa neños y neñes y actuaciones de bandines tradicionales y pareyes de gaita y tambor. A les 18:00 hores va tener llugar la VI ROMERÍA DE PRIMAVERA nel quioscu’l parque Rosario Felgueroso de Ciañu con canción asturiana y l’actuación bandines tradicionales, agrupaciones corales y el Colectivu Musica Tradicional y de Baille L’Enguedeyu, too esto con escenariu llibre.

Va poner el ramu a esta romería’l conciertu de Los Foolanos a les 19:00 hores nel quioscu’l parque Rosario Felgueroso de Ciañu. Demientres estos dos díes y hasta’l 30 de xunu, el Centru de Referencia de la Cultura y la Llingua Asturiana Casa de los Alberti va acoyer la esposición Yérase una vez n’Asturies del fotógrafu llangreanu Rubén Pantiga.

Tamién te podria gustar