Portada Música Chus Pedro fina Xunetu nel Xardín Botánicu de Xixón

Chus Pedro fina Xunetu nel Xardín Botánicu de Xixón

by asturnet

Depués d’empobinar el cantu en comuña de El Chalaneru en Llaviana y del Conciertu de Santiago en Sama con Jerónimo Granda y Los Berrones, Chus Pedro va ufrir esti martes nel Xardín Botánicu de Xixón un conciertu dientri del programa del Festival del Arcu Atlánticu. El Xardín Botánicu va acoyer esti martes, a les 22.30 hores, el conciertu del cantautor asturianu Chus Pedro, dientro de les actividaes programaes nel marcu del Festival del Arcu Atlánticu, despidiendo col mesmu’l so programa d’actuaciones en xunetu.

Chus Pedro va presentar ‘¿Cómo yera aquella que dicía?’ l’espectáculu que percuerre la banda sonora de la so vida, voz de Nuberu mientres los trenta años d’historia del grupu, con cantares que marcaron a toa una xeneración d’asturianos y asturianes que reivindicaron la normalización de la llingua asturiana con Nuberu y otros reepresentantes del folk de nueso. 

Nesti espectáculu, ‘¿Cómo yera aquella que dicía?’, Chus Pedro y Gabino Antuña faen, mano a mano, un repasu a los años de la recuperación llingüística y la Transición con un montaxe que tien por preciu na entrada d’ocho euros.

Tamién te podria gustar